Blomster, dåb, Handy Manny og "en kop kaffe"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.849 visninger
39 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Dot D

Så er weekenden ved at være ovre, og den har stået i kagernes tegn. FEM kager blev det til.... En stor med blomster, og af "resterne" derfra blev det liiiige til en kage til klassen. Så er det Tinos fødselsdag i dag og lillebror Liam er blevet døbt i dag ( Quar20´s dejlige drenge), så det blev til en etagekage og en Handy Manny med Bang - kage. Så skal en fra min mødregruppe starte i børnehave om to dage, så hun skulle lige have en afslutningskage med i dagplejen i morgen. Så her kommer der masser af billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

merichs

Rigtig flotte kager... HAHAHA Elsker bare hammeren

Anmeld

13. februar 2011

JulieE

Hvor er de altså flotte, Dot!!!!! Jeg bliver SÅ imponeret hver gang du lægger billeder op af dine kager!!!

Anmeld

13. februar 2011

Dot D

merichs skriver:

Rigtig flotte kager... HAHAHA Elsker bare hammeren

Tak... Det var lidt sjovt, for jeg havde lavet hammeren, og så snakkede jeg med Maria, og spurgte hvilket af Handy Mannys værktøjer, Tino bedst kan lide, og det var "Bang". Så det var jo lidt heldigt...

Anmeld

13. februar 2011

Snefnug1984

A'men Dot altså. Så flotte

Anmeld

13. februar 2011

Dot D

Snefnug26 skriver:

A'men Dot altså. Så flotte

Mange tak Jane... Nu er jeg så lige gået igang med lektierne, det var vist på tide.. Sidder og printer tekster ud, så kan jeg jo lige være her samtidigt

Anmeld

13. februar 2011

quar20

Nu får du lige en KÆMPE ros herinde - ( kan ikke finde min mobil - tror Rasmus har pakket den ned i en af alle taskerne som jeg skal til at pakke ud ) - MEN F*** Sødeste DOT... DU ER FANTASTISK...!!

MEGA flotte kager for det første - At de så også smagte HELT himmelsk ja det var jo skønt..!! Der var toppen af Liams kage tilbage, men skal dæme gufle kage til den store gulmedalje nu her.. Nåede slet ikke at smage - fordi ALLE gæsterne var HELT vilde og de roste BEGGE kager helt op til skyerne og tilbage igen

SÅ KÆMPE KÆMPE ROS fra os - vi er ovenud tilfredse og næste gang ( ja det blir nok fødselsdag og ikek dåb ) - så ved vi hvor vi bestiller

Tino blev ELLE VILD og ville straks ha hammer ( bang ) - også gik han ellers rundt og tykkede lidt i den

Anmeld

13. februar 2011

Dot D

JulieE skriver:

Hvor er de altså flotte, Dot!!!!! Jeg bliver SÅ imponeret hver gang du lægger billeder op af dine kager!!!

Tusind tak for det. Det er da dejligt at kunne imponere

Anmeld

13. februar 2011

Dot D

quar20 skriver:

Nu får du lige en KÆMPE ros herinde - ( kan ikke finde min mobil - tror Rasmus har pakket den ned i en af alle taskerne som jeg skal til at pakke ud ) - MEN F*** Sødeste DOT... DU ER FANTASTISK...!!

MEGA flotte kager for det første - At de så også smagte HELT himmelsk ja det var jo skønt..!! Der var toppen af Liams kage tilbage, men skal dæme gufle kage til den store gulmedalje nu her.. Nåede slet ikke at smage - fordi ALLE gæsterne var HELT vilde og de roste BEGGE kager helt op til skyerne og tilbage igen

SÅ KÆMPE KÆMPE ROS fra os - vi er ovenud tilfredse og næste gang ( ja det blir nok fødselsdag og ikek dåb ) - så ved vi hvor vi bestiller

Tino blev ELLE VILD og ville straks ha hammer ( bang ) - også gik han ellers rundt og tykkede lidt i den

Hvor er du sød Maria, mange mange tak for det. Jeg er glad for, at I kunne lide dem... Så du siger bare til en anden gang, så ser vi om det passer ind  planerne

Anmeld

13. februar 2011

Susan1978

Dotter, de er bare fantastiske..   jeg elsker dine rene linjer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.