Anonym skriver:
Ej hvor sjovt
Hehe det har jeg også gjort overfor min kæreste, dog har han ikke tænkt videre over det da det jo er en uopnåelig kendt person.
Jeg fandt en gang en kollega attraktiv, og jeg havde det så dårligt med det så derfor fortalte jeg min kæreste det og han var dyb såret! Han forlangte at jeg stoppede på arbejde, hvilket jeg gjorde. Men nu tør jeg ikke fortælle ham om dette. Jeg vil bare gerne have at følelsen for ham lærerren går væk!
Prøvede også at forklare ham at Brad drengen er langt væk, men han teede sig som om han boede i lejligheden nedenunder, hmm siger måske mere om ham end om mig.
Tror også du gør klogt i ikke at sige noget til din kæreste, jeg går ind for ærlighed men ikke hvis den bare såre og intet andet sker, og du er jo ikke interesseret i at gå fra din kæreste for læreren så det ville for mig at se ikke have noget formål at sige det til ham.
Tænker lidt om ikke du kunne prøve at finde noget ved ham læreren du finder frastødene, bare for at køle det lidt ned, evt. forestille dig nogen ting om ham du ikke finder tiltrækkende, ved ikke om du kan høre at jeg ikke aner hvad du skal stille op, jeg ville nok selv bare give mig lov til at være lidt lun på ham og så se om det ikke snart går i sig selv igen 
Anmeld