Jeg skammer mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.081 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er startet på et uddannelses sted.

Og problemet er at jeg finder min engelsk og gymnastik lærer attraktiv, han er også min kontakt person. Jeg synes han ser godt ud og er meget sød og venlig. Han er rimelig ung ca. 6 ældre end jeg.

Jeg har i forvejen en kæresten igennem 5 år, som jeg elsker rigtig meget og ville aldrig nogensinde forlade ham.

Men jeg er så glad ved at være i skole fordi jeg kan se ham. Jeg kigger hele tiden efter min lærer og vil meget gerne have hans opmærksomhed.

Jeg ved det er meget forbudt dette jeg føler, og jeg kunne aldrig finde på at skade min kæreste ved at være ham utro.

Derfor skal jeg have hjælp til at fortrænge eller glemme mine følelser for læreren.

Jeg har det så fantastisk godt med min kæreste og kan slet ikke forstå at jeg kunne finde på at finde andre end ham attraktiv.

Hvad skal jeg dog gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

komodo

Det er da bare et crush og ganske uskadeligt hvis du hverken fortæller kæresten om det eller handler på det.

Nyd da bare at du kan leve i en monogamt forhold uden at være død indvendig

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er startet på et uddannelses sted.

Og problemet er at jeg finder min engelsk og gymnastik lærer attraktiv, han er også min kontakt person. Jeg synes han ser godt ud og er meget sød og venlig. Han er rimelig ung ca. 6 ældre end jeg.

Jeg har i forvejen en kæresten igennem 5 år, som jeg elsker rigtig meget og ville aldrig nogensinde forlade ham.

Men jeg er så glad ved at være i skole fordi jeg kan se ham. Jeg kigger hele tiden efter min lærer og vil meget gerne have hans opmærksomhed.

Jeg ved det er meget forbudt dette jeg føler, og jeg kunne aldrig finde på at skade min kæreste ved at være ham utro.

Derfor skal jeg have hjælp til at fortrænge eller glemme mine følelser for læreren.

Jeg har det så fantastisk godt med min kæreste og kan slet ikke forstå at jeg kunne finde på at finde andre end ham attraktiv.

Hvad skal jeg dog gøre?

Gør som jeg har gjort søde ven...sæt dig ned og skriv en rigtig pladderromantisk historie om dig og ham, hvor du udlever alle dine drømme..og slet den så igen inden andre får læst den.
Det har altid givet mig ro i sindet, hvis der var en fyr jeg fandt foruroligende attraktiv.
Når der så er gået lidt tid og du kigger på ham igen, så er han slet ikke nær så spændende som man først syntes.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. februar 2011

komodo

SussieThyssen skriver:

Gør som jeg har gjort søde ven...sæt dig ned og skriv en rigtig pladderromantisk historie om dig og ham, hvor du udlever alle dine drømme..og slet den så igen inden andre får læst den.
Det har altid givet mig ro i sindet, hvis der var en fyr jeg fandt foruroligende attraktiv.
Når der så er gået lidt tid og du kigger på ham igen, så er han slet ikke nær så spændende som man først syntes.

Kærligst
Sussie

Rigtig god ide', jeg tillader også mig selv at savle i al hemmelighed, så længe man ikke handler på det eller gøre andre ondt ved at sige det højt kan jeg ikke se det er så galt

Anmeld

13. februar 2011

komodo

Kan for øvrigt fortælle om en gang jeg kom for skade at fortælle mig x at jeg fandt Brad Pitt rimelig hot, det resulterede i at jeg ikke måtte se flere film med Brad Pitt.

Behøver jeg at fortælle at jeg aldrig fik fortalt ham hvordan jeg har det med Johnny Depp

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Det er da bare et crush og ganske uskadeligt hvis du hverken fortæller kæresten om det eller handler på det.

Nyd da bare at du kan leve i en monogamt forhold uden at være død indvendig

Ja det er lige præcis det er. Jeg har ikke tænkt mig at gå videre med det, jeg ville gerne undgå ham, men det er bare så svært når jeg har ham i 2 fag og han samtidig er min kontakt person.

Jeg er bange for at hvis jeg spørger om en ny, vil det virke forkert.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Wow det er jeg så glad for det råd, jeg vil prøve at gøre det og se om det ikke hjælper.

Jeg er så glad for at høre at jeg ikke er den eneste der har følt sådan.

Anmeld

13. februar 2011

komodo

Så må du gøre op for det med selvvkontrol, hvis du ikke handler på det og dermed såre din kæreste og ødelægger et forhold du er glad for, så udlev det i fantasien, den er toldfri og skader ingen hvis man ikke fortæller om den, det betyder jo ikke at du elsker din kæreste mindre, det betyder bare at du er menneske, det sker for de fleste at de indimellem støder på en de synes er lidt sød, i har også været sammen i 5 år, så går der lidt hverdag i den, så at ham din lærer også er lidt "ny og spændene" kan ligeså godt være det du er lidt lun på... Bare lige et par strøtanker

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Kan for øvrigt fortælle om en gang jeg kom for skade at fortælle mig x at jeg fandt Brad Pitt rimelig hot, det resulterede i at jeg ikke måtte se flere film med Brad Pitt.

Behøver jeg at fortælle at jeg aldrig fik fortalt ham hvordan jeg har det med Johnny Depp

Ej hvor sjovt Hehe det har jeg også gjort overfor min kæreste, dog har han ikke tænkt videre over det da det jo er en uopnåelig kendt person.

Jeg fandt en gang en kollega attraktiv, og jeg havde det så dårligt med det så derfor fortalte jeg min kæreste det og han var dyb såret! Han forlangte at jeg stoppede på arbejde, hvilket jeg gjorde. Men nu tør jeg ikke fortælle ham om dette. Jeg vil bare gerne have at følelsen for ham lærerren går væk!

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Så må du gøre op for det med selvvkontrol, hvis du ikke handler på det og dermed såre din kæreste og ødelægger et forhold du er glad for, så udlev det i fantasien, den er toldfri og skader ingen hvis man ikke fortæller om den, det betyder jo ikke at du elsker din kæreste mindre, det betyder bare at du er menneske, det sker for de fleste at de indimellem støder på en de synes er lidt sød, i har også været sammen i 5 år, så går der lidt hverdag i den, så at ham din lærer også er lidt "ny og spændene" kan ligeså godt være det du er lidt lun på... Bare lige et par strøtanker

Åh tusind tak. Jeg har virkelig bare ikke lyst til at der er en der så dømmer mig udfra dette

Jeg er bare glad for at dette er en normal ting bare man ikke går videre med det.

Jeg har gjort op med mig selv at jeg ikke vil skade min kæreste, men håber på at cruchen går over af sig selv, når ham læreren ikke er så spændende mere

Nogle gange kan jeg bare sidde i klassen og tænke ereotiske tanker om ham, hvor jeg så stopper op og tænker. HOV disse tanker burde jeg have med min kæreste og ingen andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.