planer for imorgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2008

Miamaja

PiaR skriver:

Miamaja skriver:

Hvilke planer har I der ude for imorgen, søndag? skulle vist blive fint vejr men jeg er desværre stadig lidt syg med forkølelse, hoste og ondt i halsen +o(, så ved ikke endnu om jeg skal vove mig ud blandt menneskeheden igen;)

hvis jeg har det bedre, bliver det en tur på loppemarked sammen med mormor -bare for turens skyld og kikke. skal som regel ikke have noget men synes det er hyggeligt.

ps. pia hvis du læser dette, hvordan gik din DATE:)

Mener du ikke Eva ??? Det var vist Eva der skulle på Date og ikke mig :)

Men altså mine planer for i morgen er en tur til vandet med vores grosservovse, vi skal mødes med nogen her nede fra som også har købt en grosserbasse som vores, de to skal køre hinanden trætte i vandet i morgen...
Og så skal vi hygge med pizza med genboen i morgen aften, så ingen skal tænke på aftensmad i morgen.

det var vores Søndag.

Knus Pia.

nåhh, jo eva;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

moniquesmor

manden og prinsessen er til markrace her ud omkring søllested..
jeg skal gøre rent og vaske og så cykeler jeg nok en tur der ud det er jo ikke så langt små 5km
og ellers stå den på hygge efter kl 16:D

Anmeld

28. september 2008

Mathilde

Vi skal have handlet aftensmad ind til hele ugen og have gjort lidt rent rundt omkring...
Jeg skal også have læst lektier til imorgen, men ellers bare nyde den sidste dag i weekenden:)

Anmeld

28. september 2008

Honningblomst

I dag skal jeg gøre rent og rydde op, skrive logbog, ud og motionere og så udsatte jeg min date til i dag..;) så nu må vi se om det bliver til noget. Synes sgu tit jeg er så træt at det er de planer jeg har der må droppes...men sådan er det nok bare.
Knus og god dag...:)

Anmeld

28. september 2008

fam.4xc

Her skal vi en tur på fisketorvet og jagte sko til den lille, som lige om lidt går!!! Py det går sgu stærkt denne gang!
Så hygge dag her og så har manden min fået lov at sku lave en af sine livretter.......... flæskesteg... men så slipper jeg jo også for at stå i køkkenet ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.