planer for imorgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. september 2008

Miamaja

Hvilke planer har I der ude for imorgen, søndag? skulle vist blive fint vejr men jeg er desværre stadig lidt syg med forkølelse, hoste og ondt i halsen +o(, så ved ikke endnu om jeg skal vove mig ud blandt menneskeheden igen;)

hvis jeg har det bedre, bliver det en tur på loppemarked sammen med mormor -bare for turens skyld og kikke. skal som regel ikke have noget men synes det er hyggeligt.

ps. pia hvis du læser dette, hvordan gik din DATE:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Pia.

Miamaja skriver:

Hvilke planer har I der ude for imorgen, søndag? skulle vist blive fint vejr men jeg er desværre stadig lidt syg med forkølelse, hoste og ondt i halsen +o(, så ved ikke endnu om jeg skal vove mig ud blandt menneskeheden igen;)

hvis jeg har det bedre, bliver det en tur på loppemarked sammen med mormor -bare for turens skyld og kikke. skal som regel ikke have noget men synes det er hyggeligt.

ps. pia hvis du læser dette, hvordan gik din DATE:)

Mener du ikke Eva ??? Det var vist Eva der skulle på Date og ikke mig :)

Men altså mine planer for i morgen er en tur til vandet med vores grosservovse, vi skal mødes med nogen her nede fra som også har købt en grosserbasse som vores, de to skal køre hinanden trætte i vandet i morgen...
Og så skal vi hygge med pizza med genboen i morgen aften, så ingen skal tænke på aftensmad i morgen.

det var vores Søndag.

Knus Pia.

Anmeld

27. september 2008

Lise

Mine planer for imorgen er at tage på skolen og skrive eksamensopgave - skal aflevere mandag kl 12 +o(

Anmeld

27. september 2008

MorCamilla

Vi har en dejlig dag foran os i morgen.. Vi skal ud og spise på kro til middagsmad, Kaspers bedstemor er lige blevet 70 og har inviteret hele familien ud og spise..:) Så skal vi med hjem til dem og have kaffe og hygge lidt.. Det er planen for i morgen, og hvor jeg glæder mig...

Anmeld

27. september 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg har ikke de vilde planer for i morgen, men i dag lykkes det endelig at få en grime på mit føl så i morgen skal vi helt sikkert ned og prøve at trække med hende.

Jeg skal til følshow med 2 af mine heste på lørdag den 4. okt så det er vigtigt jeg lige når at lære hende at blive trukket med :-) men nu har jeg prøvet utallige gange at få den pokkers grime på, så var bare super glad i dag da det lykkes hihi....og håber det går godt i morgen :-D

Hilsen

Lotte

Anmeld

27. september 2008

Fam. Madsen

ja.. vi har ikke nogen planer for imorgen..

så tror bare det bliver en dag her hjemme, med familien:D

synes det er så hyggeligt nogen gange bare og være her hjemme:D

Hilsen Sandra

Anmeld

27. september 2008

twinboys

Ja her står den på ukrudt op i haven og manden skal ligge fliser ... Drengene hjælper os... Så det er dejligt med lidt hjælp...

Og ihhh hvor bliver det kønnere, når alt det grønne høje ukrudt er væk og buske klippet ned...

Så jeg fortsætter hvor jeg slap...

Det er vildt tidsfordriv... Men rart at få styr på inden kulden, regnen, sneen og blæsten kommer... Så haven når at blive vinterklar...

Majbritt(H)

Anmeld

27. september 2008

Zuzet

twinboys skriver:

Ja her står den på ukrudt op i haven og manden skal ligge fliser ... Drengene hjælper os... Så det er dejligt med lidt hjælp...

Og ihhh hvor bliver det kønnere, når alt det grønne høje ukrudt er væk og buske klippet ned...

Det er vildt tidsfordriv... Men rart at få styr på inden kulden, regnen, sneen og blæsten kommer... Så haven når at blive vinterklar...

Majbritt(H)

Hej Majbritt

Ja det vil jeg give dig helt ret i!! Jeg har lige været nede i min nyttehave 3 dage i træk og i dag havde vi fælles arbejdsdag. Behøver jeg skrive mine arme er tunge og ryster så meget at jeg nærmest ikke kan holde et glas hihi....

Jeg mangler dog stadig meget i min have før den er helt vinter klar....

Hilsen

Lotte

Anmeld

27. september 2008

twinboys

Zuzet skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

Hej Majbritt

Ja det vil jeg give dig helt ret i!! Jeg har lige været nede i min nyttehave 3 dage i træk og i dag havde vi fælles arbejdsdag. Behøver jeg skrive mine arme er tunge og ryster så meget at jeg nærmest ikke kan holde et glas hihi....

Jeg mangler dog stadig meget i min have før den er helt vinter klar....

Hilsen

Lotte

Pyhhhh tro mig det gør vi også... Men nu er hækken også færdig klippet...:)

Men vi kan tænke på hinanden imorgen, når vi giver gas i haven...:))

Majbritt:)

Anmeld

28. september 2008

lonemus

I dag skulle jeg meget gerne have gjort lidt rent, og pleje mine 2 syge børn - de er snot forkølet :$:$

I eftermiddag skal vi til 6-års fødselsdag hos min niece.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.