Undvære baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

SussieThyssen

Rosa skriver:

Jonte er 9,5 måned og jeg lader ham blive passet af min mor i op til 1 døgn, men ikke længere - jeg kunne ikke undvære ham i 3 dage, overhovedet ikke!!!

Men det er der sikkert mange der kan - og der er også mange der ikke ville kunne gøre som jeg gør, med et døgn. Vi er så forskellige, men siger din mavefornemmelse nej, så er det nej 

Netop..det kan kun den enkelte afgøre med sig selv.
Jerg har aldrig været væk fra mine mere end en enkelt nat indtil de blev et år, og jeg var syg for at komme hjem til dem, så jeg kunne slet ikke slappe af eller nyde det jeg lavede....hehe.
Så det skal du ikke spørge andre om...kun dig selv

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

lisesp83

SussieThyssen skriver:

Netop..det kan kun den enkelte afgøre med sig selv.
Jerg har aldrig været væk fra mine mere end en enkelt nat indtil de blev et år, og jeg var syg for at komme hjem til dem, så jeg kunne slet ikke slappe af eller nyde det jeg lavede....hehe.
Så det skal du ikke spørge andre om...kun dig selv

Kærligst
Sussie

Nemlig.

Og jeg er ikke klar.. Så valget er taget.. Det må blive når vores prinsesse er blevet større. Basta..

Anmeld

13. februar 2011

sarahb

lisesp83 skriver:

Jeg tror nemlig også, at det er rigtig sundt for ens forhold. For man kan hurtig glemme hinanden lidt, og køre i rutiner dag ud og dag ind.

Men 3 dage er for længe endnu. Der vil jeg gerne, at hun er lidt ældre. Kan godt være jeg er pyller, men er nød til at følge mit moderhjerte. Ellers ville jeg nok ikke kunne give slip og nyde de 3 dage.

det lyder som en rigtig god ide

Anmeld

13. februar 2011

Lullaby

lisesp83 skriver:

Hej piger..

Igår spurgte min kæreste om jeg ville kunne undvære vores datter i 3 dage!! Prompte sagde jeg NEJ!!!

Jeg aner ikke hvad han vil, for det skal jo som sagt være en overraskelse. Men hvad gør jeg?

Julie er snart 10 mdr, ville det være okay, at få hende passet så "mange" dage? Er det mig der er pyller?

For igår var vi i biografen, og jeg var helt vild for at hente vores datter bagefter. Så er 3 dage da lang tid. Og hun har aldrig sovet ude. Men er da blevet passet i ny og næ..

Det har jeg gjort. Jeg savnede begge unger da der var gået et døgn og da vi skulle hjem på 3 dagen var det helt forfædeligt men synes stadig at vi havde den bedste tur og vi snakker stadig om den og mindes.

Anmeld

13. februar 2011

Zafir

lisesp83 skriver:

Hej piger..

Igår spurgte min kæreste om jeg ville kunne undvære vores datter i 3 dage!! Prompte sagde jeg NEJ!!!

Jeg aner ikke hvad han vil, for det skal jo som sagt være en overraskelse. Men hvad gør jeg?

Julie er snart 10 mdr, ville det være okay, at få hende passet så "mange" dage? Er det mig der er pyller?

For igår var vi i biografen, og jeg var helt vild for at hente vores datter bagefter. Så er 3 dage da lang tid. Og hun har aldrig sovet ude. Men er da blevet passet i ny og næ..

Det er for længe, for en lille én, hvis du spørger mig...
Idun var 1½ år, da hun blev passet mere end 1 overnatning... og 12-13 mrd, da hun blev passet til én overnatning

Det passede ok fint. Syntes det er svært før!!!...

Anmeld

13. februar 2011

lisesp83

Lullaby skriver:

Det har jeg gjort. Jeg savnede begge unger da der var gået et døgn og da vi skulle hjem på 3 dagen var det helt forfædeligt men synes stadig at vi havde den bedste tur og vi snakker stadig om den og mindes.

Hvor gamle var dine?

Anmeld

13. februar 2011

lisesp83

Zafir skriver:

Det er for længe, for en lille én, hvis du spørger mig...
Idun var 1½ år, da hun blev passet mere end 1 overnatning... og 12-13 mrd, da hun blev passet til én overnatning

Det passede ok fint. Syntes det er svært før!!!...

Det er også sådan jeg har det..

Jeg syns nemlig ikke at hun er stor nok, til at mor her skal være væk 3 dage. Så indtil videre må det blive til et par timers hygge, mens hun blir passet, i ny og næ..

Anmeld

13. februar 2011

Fru'Rugaard

Jeg ville nok give kæresten en chance, nu når han vil gøre noget godt for dig/jer- og i kan vel altid hente jeres datter igen, eller kører hjem hvis det bliver for meget?
Eller spørg ham om han kan lave det om til 2 dage?

Anmeld

13. februar 2011

Lullaby

lisesp83 skriver:

Hvor gamle var dine?

1 og 4

Anmeld

13. februar 2011

lisesp83

Fru'Rugaard skriver:

Jeg ville nok give kæresten en chance, nu når han vil gøre noget godt for dig/jer- og i kan vel altid hente jeres datter igen, eller kører hjem hvis det bliver for meget?
Eller spørg ham om han kan lave det om til 2 dage?

Det har jeg også tænkt. For man kan nemlig altid køre hjem. Men ville jo heller ikke kunne nyde turen, hvis jeg skal tænke på hende hele tiden, og savne konstant. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.