Undvære baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

lisesp83

Hej piger..

Igår spurgte min kæreste om jeg ville kunne undvære vores datter i 3 dage!! Prompte sagde jeg NEJ!!!

Jeg aner ikke hvad han vil, for det skal jo som sagt være en overraskelse. Men hvad gør jeg?

Julie er snart 10 mdr, ville det være okay, at få hende passet så "mange" dage? Er det mig der er pyller?

For igår var vi i biografen, og jeg var helt vild for at hente vores datter bagefter. Så er 3 dage da lang tid. Og hun har aldrig sovet ude. Men er da blevet passet i ny og næ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Rosa

Jonte er 9,5 måned og jeg lader ham blive passet af min mor i op til 1 døgn, men ikke længere - jeg kunne ikke undvære ham i 3 dage, overhovedet ikke!!!

Men det er der sikkert mange der kan - og der er også mange der ikke ville kunne gøre som jeg gør, med et døgn. Vi er så forskellige, men siger din mavefornemmelse nej, så er det nej 

Anmeld

13. februar 2011

sarahb

Altså jeg er også meget, jeg vil ikke kalde det hys, men jeg føler bare ikke jeg kan unvære dem...
Jeg har haft Isaac ude at sove en gang og han er 2,3 år. Og det var da jeg fødte vores yngste... Ihh hvor havde jeg det dårligt..
Jeg synes selv det er for dårligt af os vi ikke bare har haft ham ude en enkelt over natning i ny og næ, men jeg føler bare ikke vi har haft behov for det. Men tror hvis det er 3 dage, ja så skal man nok bare lige GØRE det og så tror jeg faktisk godt jeg ville kunne nyde min mands selskab kun. Og tror det er rigtigt sundt..

Anmeld

13. februar 2011

lisesp83

Rosa skriver:

Jonte er 9,5 måned og jeg lader ham blive passet af min mor i op til 1 døgn, men ikke længere - jeg kunne ikke undvære ham i 3 dage, overhovedet ikke!!!

Men det er der sikkert mange der kan - og der er også mange der ikke ville kunne gøre som jeg gør, med et døgn. Vi er så forskellige, men siger din mavefornemmelse nej, så er det nej 

Ja og her er Julie slet ikke blevet passet mere end højest 5 timer.

Jeg syns jo stadig hun er en lille baby.

Selvfølgelig vil jeg da gerne have kæreste tid med ham, men ikke 3 dage da.. Uha nej.. (jo med Julie)

Anmeld

13. februar 2011

Mig med maven

Jeg synes det er OK at få passet børn så længe, jeg ville bare ikke gøre det, og det er ikke fordi jeg ikke stoler på mine "pasningesmuligheder", men simpelthen fordi jeg ville savne min baby for meget. Min baby er 12 mrd, og har kun været væk fra Moar i MAX 24 timer!!!!!!!!!!!

Anmeld

13. februar 2011

Aves.

Hej piger..

Igår spurgte min kæreste om jeg ville kunne undvære vores datter i 3 dage!! Prompte sagde jeg NEJ!!!

Jeg aner ikke hvad han vil, for det skal jo som sagt være en overraskelse. Men hvad gør jeg?

Julie er snart 10 mdr, ville det være okay, at få hende passet så "mange" dage? Er det mig der er pyller?

For igår var vi i biografen, og jeg var helt vild for at hente vores datter bagefter. Så er 3 dage da lang tid. Og hun har aldrig sovet ude. Men er da blevet passet i ny og næ..

Nej, det tror jeg heller ikke jeg ville...men altså, det kommer jo an på hvem der ellers er en del af barnets liv...hvor tætte og nære hverdagsrelationer der er.

Jeg var væk to døgn fra den ene da han var 1½ år, der var storebror så med og det havde jeg det fint nok med.

Jeg har også været væk en uge fra min ældste søn da han var knap to år og der var han ved mine forældre som altid har haft farrollen for min søn, så der så jeg det bare som den anden forældre havde ham..

Men nej, et så lille barn i tre dage, det ville jeg heller ikke. og jeg må jo så være den onde mor der godt kan undvære børnene men ikke mener det er det bedste for dem og derfor ikek ville tage væk fra en baby i så lang tid.

Anmeld

13. februar 2011

DianaM

Jeg vil sige for mit vedkommende kommer det meget an på hvem min datter skal passes af og hvordan hun har det, der hvor hun er.

Jeg har haft min datter passet op til flere gange hjemme hos mine forældre, også op til flere dage. Selvfølgelig har jeg savnet hende og glædet mig til at komme hjem til hende igen, men har ikke på noget tidspunkt følt mig nervøs for om hun ikke havde det godt, eller ikke blev passet godt nok. I modsætning ville jeg ikke have det godt med at hun skulle være flere dage hos mine svigerforældre. Ikke fordi hun ikke bliver passet godt nok, men vi er bare ikke altid enige om tingene og det er nok det der gør at mavefornemmelsen siger nej.

Så mavefornemmelsen er vigtig, så lyt til den, men samtidig er det for mig super vigtigt for parforholdet også ind imellem at gøre noget uden børn

Anmeld

13. februar 2011

lisesp83

Eva. skriver:

Nej, det tror jeg heller ikke jeg ville...men altså, det kommer jo an på hvem der ellers er en del af barnets liv...hvor tætte og nære hverdagsrelationer der er.

Det er nemlig også sådan jeg har det..

Jeg syns hun er for lille til, at undvære sin mor i 3 dage.. Så det må vente til hun blir ældre.

Har sagt til kæresten, at vi må "nøjes" med endags hygge dage sammen, hvor hun bliver passet.. I øvrigt af hendes oldeforældre (unge af sind), som hun mere eller mindre ser hver dag, da vi bor lige overfor dem.

Tak for svar..

Anmeld

13. februar 2011

lisesp83

Mig med maven skriver:

Jeg synes det er OK at få passet børn så længe, jeg ville bare ikke gøre det, og det er ikke fordi jeg ikke stoler på mine "pasningesmuligheder", men simpelthen fordi jeg ville savne min baby for meget. Min baby er 12 mrd, og har kun været væk fra Moar i MAX 24 timer!!!!!!!!!!!

Præcis..

Jeg har super pasningsmuligheder til hende, og et sted hvor hun virkelig er tryg og glad for at være.. Men JEG kan vist ikke undvære hende så længe.. Det må vente til hun blir ældre.

Anmeld

13. februar 2011

lisesp83

sarahb skriver:

Altså jeg er også meget, jeg vil ikke kalde det hys, men jeg føler bare ikke jeg kan unvære dem...
Jeg har haft Isaac ude at sove en gang og han er 2,3 år. Og det var da jeg fødte vores yngste... Ihh hvor havde jeg det dårligt..
Jeg synes selv det er for dårligt af os vi ikke bare har haft ham ude en enkelt over natning i ny og næ, men jeg føler bare ikke vi har haft behov for det. Men tror hvis det er 3 dage, ja så skal man nok bare lige GØRE det og så tror jeg faktisk godt jeg ville kunne nyde min mands selskab kun. Og tror det er rigtigt sundt..

Jeg tror nemlig også, at det er rigtig sundt for ens forhold. For man kan hurtig glemme hinanden lidt, og køre i rutiner dag ud og dag ind.

Men 3 dage er for længe endnu. Der vil jeg gerne, at hun er lidt ældre. Kan godt være jeg er pyller, men er nød til at følge mit moderhjerte. Ellers ville jeg nok ikke kunne give slip og nyde de 3 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.