Hej piger..
Igår spurgte min kæreste om jeg ville kunne undvære vores datter i 3 dage!! Prompte sagde jeg NEJ!!!
Jeg aner ikke hvad han vil, for det skal jo som sagt være en overraskelse. Men hvad gør jeg?
Julie er snart 10 mdr, ville det være okay, at få hende passet så "mange" dage? Er det mig der er pyller?
For igår var vi i biografen, og jeg var helt vild for at hente vores datter bagefter. Så er 3 dage da lang tid. Og hun har aldrig sovet ude. Men er da blevet passet i ny og næ.. 
Nej, det tror jeg heller ikke jeg ville...men altså, det kommer jo an på hvem der ellers er en del af barnets liv...hvor tætte og nære hverdagsrelationer der er.
Jeg var væk to døgn fra den ene da han var 1½ år, der var storebror så med og det havde jeg det fint nok med.
Jeg har også været væk en uge fra min ældste søn da han var knap to år og der var han ved mine forældre som altid har haft farrollen for min søn, så der så jeg det bare som den anden forældre havde ham..
Men nej, et så lille barn i tre dage, det ville jeg heller ikke.
og jeg må jo så være den onde mor der godt kan undvære børnene men ikke mener det er det bedste for dem og derfor ikek ville tage væk fra en baby i så lang tid.
Anmeld