Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
eliasogmor skriver:Linda skriver:jeg har faktisk droppet traileren da jeg synes den var for tung at cykle med, men nu har vi ogå temmelig mange bakker her i kolding områedet8D he he(H) fra Lindadvs at i nu har en der skal sælges?
Linda skriver:jeg har faktisk droppet traileren da jeg synes den var for tung at cykle med, men nu har vi ogå temmelig mange bakker her i kolding områedet8D he he(H) fra Linda
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anja Nørreslet skriver:Man kan få en indsats til sådan en. En slags autostol sådan så de ikke kan rutche nogen steder :)
Anja Nørreslet skriver:http://www.babysam.dk/default.aspx?load=main&Data= ProductInfo&key=24200003Hvis nu linket virker så er her et billede af den. Du kobler den simpelthen i cykeltraileren med selerne og vupti. :D
Anja Nørreslet skriver:Nej man kan bruge dem indtil de kan sidde rigtigt. Der kan købes en hovedstøtte som man så kun bruger når de er babyer. Den her kan du sagtens bruge indtil han kan sidde rigtigt selv og holde balancen i traileren :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128