til jer med cykeltrailer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. september 2008

bette

hvor gamle var jeres børn da i brugte den?
mikkel rusjer ned når vi cykler med ham.. og så bliver han selvfølgelig irriteret...

kan man evt gøre noget så han sidder bedre?
og lige et andet ? skal de have cykelhjelm på i sådan en?
indtil videre har jeg givet ham den på for en sikkerheds skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Fam. Madsen

jeg mener at de skal have cykelhjelm på.. :D det er det enste jeg kan hjælpe dig med:)

Anmeld

27. september 2008

eliasogmor

jeg er selv på udkig efter en mener at de skal være otte mdr..hvis de er yngrer skal de sidde i sådan en skal..og de skal også have cykelhjelm på..hva har i givet for jeres cykeltralier og hva hedder den?

Anmeld

27. september 2008

eliasogmor

er der ikke seler i siden han rutsjer ned?

Anmeld

27. september 2008

Mimic

Jessica har ALTID cykelhjelm på når hun er i traileren:)
I bunden ved hendes fødder har jeg taget et stor tæppe og foldet og rullet sammen, så hun faktisk kan bruge det som fodstøtte det fungerer fint her, Jessica var 1½ år da vi tog den i brug første gang;)

held oh lykke med det hele:D

(H) fra linda

Anmeld

27. september 2008

bette

eliasogmor skriver:

er der ikke seler i siden han rutsjer ned?

jeg købte min brugt.. for 1000 kr.. ved faktisk ik helt hva model det er.. men den er suuuper god.. ville faktisk have købt en croozer fra babysam til 3200 (tvillinge cykeltrailer) men så fik jeg lige et godt tilbud fra en veninde jeg ik kunne afslå..

jo der er skam seler i.. men det er som om han falder sammen når han sidder der.. har lagt et tæppe ned i bunden.. kan være han kan sidde lidt bedre på den måde.. så han sidder på samme måde som han gør på gulvet.. vil prøve det af imorgen.. ellers er jeg godt nok lost

min søn er snart 15 måneder..

Anmeld

27. september 2008

bette

Linda skriver:

Jessica har ALTID cykelhjelm på når hun er i traileren:)
I bunden ved hendes fødder har jeg taget et stor tæppe og foldet og rullet sammen, så hun faktisk kan bruge det som fodstøtte det fungerer fint her, Jessica var 1½ år da vi tog den i brug første gang;)

held oh lykke med det hele:D

(H) fra linda

okay også min ide jeg vil prøve imorgen.. kan være det er bedre..
nytter jo ik noget at han brokker sig hele vejen til og fra dp..

det var jo meningen den skulle være bedre end cykelstolen

Anmeld

27. september 2008

Mimic

jeg har faktisk droppet traileren da jeg synes den var for tung at cykle med, men nu har vi ogå temmelig mange bakker her i kolding områedet8D he he

(H) fra Linda

Anmeld

27. september 2008

eliasogmor

Linda skriver:

jeg har faktisk droppet traileren da jeg synes den var for tung at cykle med, men nu har vi ogå temmelig mange bakker her i kolding områedet8D he he

(H) fra Linda

dvs at i nu har en der skal sælges?

Anmeld

27. september 2008

bette

Linda skriver:

(H) fra Linda

hehe okay... tja bakker er der også rigeligt af her.. meeen et par gode ben går det..

gad bare ik cykelstolen mere... for han svinger rundt med de skide ben og fodstøtten går i stykker hele tiden..og hans cykelhjelm smadre hele tiden mod ryggen af stolen..
plus så synes jeg måske heller ik det er så fedt han skal sidde der i regn og slud.

der er jo også meget forskel på trailer.. det er ik alle der er lige nemme at cykle med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.