sukkerbelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Det forstår jeg ikke...jeg har også PCO( S ) og er insulinresistent oveni. Men det udløser ikke en ekstra test for mig?  Jeg skal kun afsted, fordi der er diabetes i familien, selvom jeg har underrettet både læge og jordemoder om min forhøjede risiko pga PCO( S ) og insulinresistens.

Jeg tror blot det er min læge der vil have mig til 2 tests, for at være sikker, når jeg nu både har PCO og der er diabetes i familien. Som hun sagde, så har jeg jo nærmest dobbelt risiko for at få sukkersyge senere i livet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Tropez

Anonym skriver:

Jeg tror blot det er min læge der vil have mig til 2 tests, for at være sikker, når jeg nu både har PCO og der er diabetes i familien. Som hun sagde, så har jeg jo nærmest dobbelt risiko for at få sukkersyge senere i livet..

Hejsa Jeg skal også afsted 2 gange, men det er fordi jeg er overvægtig og så er der diabetes i familien, jeg har også selv overvejet at tage fri da jeg arbejder fra 15 til 00.05 og det bliver en lang dag selvom man kan sove lidt inden job.

Held og lykke med dit håber vi begge må gå fri  

Anmeld

13. februar 2011

Clisolka

Jeg blev ikke dårlig, men for pokker det er kedeligt i de 2 timer man skal vente...  Sørg for at have noget spiseligt med til efter, for du er nok sulten  

P.s. jeg var en af de uheldige som fik graviditetsbetinget sukkersyge, så jeg kom "kun" igennem det en gang. 

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Jeg blev ikke dårlig, men for pokker det er kedeligt i de 2 timer man skal vente...  Sørg for at have noget spiseligt med til efter, for du er nok sulten  

P.s. jeg var en af de uheldige som fik graviditetsbetinget sukkersyge, så jeg kom "kun" igennem det en gang. 

Ja og jeg skal sidde nede hos min læge i venteværelset..... ihh hvor sjovt

Anmeld

13. februar 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Ja og jeg skal sidde nede hos min læge i venteværelset..... ihh hvor sjovt

Uhhh jamen der kommer nok mange mærkelige mennesker i løbet af de 2 timer du kan studere 

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Uhhh jamen der kommer nok mange mærkelige mennesker i løbet af de 2 timer du kan studere 

Ja dét tvivler jeg ikke på

Anmeld

13. februar 2011

Molly8

Jeg var også kun til én sukkerbelastningstest. (Har PCO og sukkersyge i familien)

Jeg blev lidt utilpas i ventetiden men ikke meget. Jeg havde en banan og en lille kakaomælk med til umiddelbart efter testen. Herefter havde jeg det fint og tog uden problemer videre på arbejde.

Kh Molly

Anmeld

13. februar 2011

LinLin

Jeg havde det fint bagefter - altså da jeg havde fået noget at spise Kunne sagtens have været på arbejde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.