sukkerbelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Anonym trådstarter

Da jeg har pco og der samtidig er diabetes 2 i min familie, skal jeg til sukkerbelastningstest hele 2 gange her i løbet af graviditeten.. øv..

Jer der har prøvet det - hvordan har man det bagefter? Var I dårlige? Selvfølgelig får man noget at spise og drikke bagefter, men alligevel.. Jeg vil gerne have en fornemmelse af, om jeg skal tage fri da jeg første gang skal på job bagefter til kl. 17 og det kan jo blive en lang dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Worldwide

Du kan godt blive 'syg' den første dags tid efter.. Bare husk at spise godt(dog ikk søde sager osv&nbsp og drikke rigeligt med vand efter..

Anmeld

12. februar 2011

Mormilla

Da jeg var gravid med min søn fik jeg det altid skidt efter. men denne gang har jeg haft det fint bare sulten

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Da jeg var gravid med min søn fik jeg det altid skidt efter. men denne gang har jeg haft det fint bare sulten

Tak - måske man skulle overveje at tage fri..

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Du kan godt blive 'syg' den første dags tid efter.. Bare husk at spise godt(dog ikk søde sager osv&nbsp og drikke rigeligt med vand efter..

Tak for dit svar

Anmeld

12. februar 2011

D-Micka

Anonym skriver:

Da jeg har pco og der samtidig er diabetes 2 i min familie, skal jeg til sukkerbelastningstest hele 2 gange her i løbet af graviditeten.. øv..

Jer der har prøvet det - hvordan har man det bagefter? Var I dårlige? Selvfølgelig får man noget at spise og drikke bagefter, men alligevel.. Jeg vil gerne have en fornemmelse af, om jeg skal tage fri da jeg første gang skal på job bagefter til kl. 17 og det kan jo blive en lang dag

Jeg har ikke mærket noget til det .. 

Det værste er ventetiden, men den kan jo slås ihjel

Kan godt anbefale at du har mad og gajoler/lakridser med til efter

Anmeld

12. februar 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Tak - måske man skulle overveje at tage fri..

Ja det ville jeg gøre den første gang

Anmeld

12. februar 2011

ZamanogDania

Jeg fik det dårlig glad for jeg kunne tage hjem og tage en lur. Så synes du sku tage fri fra job

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

ZamanogDania skriver:

Jeg fik det dårlig glad for jeg kunne tage hjem og tage en lur. Så synes du sku tage fri fra job

Tak. Det vil jeg gøre Så må jeg se hvordan det går og så tage det op til overvejelse ved næste test

Anmeld

13. februar 2011

JustMe

Det forstår jeg ikke...jeg har også PCO( S ) og er insulinresistent oveni. Men det udløser ikke en ekstra test for mig?  Jeg skal kun afsted, fordi der er diabetes i familien, selvom jeg har underrettet både læge og jordemoder om min forhøjede risiko pga PCO( S ) og insulinresistens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.