Første fondant kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Bellinda89

acdp8620 skriver:

Jae, efter at have set elle jer skønne kvinders flotte kager, fik jeg også lyst til at kaste mig ud i at prøve

Her er så resultatet. (skal lige siges at jeg ikke er super kreativ, og så er der selvfølgelig også en del skønhedsfejl, men er nu ret stolt af mig selv alligevel)

Næste projekt er en Hello Kitty fødselsdagskage til min søde niece der bliver 5 år i næste weekend

Kagen er ckokobunde med toblerone creme og hindbær mousse. Smurt op med ultimate chokolate frosting.

Den er bare super flot" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" />

Har du selv lavet fontanten ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Lolli

acdp8620 skriver:

Jae, efter at have set elle jer skønne kvinders flotte kager, fik jeg også lyst til at kaste mig ud i at prøve

Her er så resultatet. (skal lige siges at jeg ikke er super kreativ, og så er der selvfølgelig også en del skønhedsfejl, men er nu ret stolt af mig selv alligevel)

Næste projekt er en Hello Kitty fødselsdagskage til min søde niece der bliver 5 år i næste weekend

Kagen er ckokobunde med toblerone creme og hindbær mousse. Smurt op med ultimate chokolate frosting.

Godt klaret!

Anmeld

13. februar 2011

Anne G

Det er virkelig en rigtig sød kage 

Anmeld

13. februar 2011

Zafir

Godt første forsøg

Blir godt med hello kitty kage

Anmeld

13. februar 2011

acdp8620

CelinasMoarh skriver:

Den er bare super flot" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" />

Har du selv lavet fontanten ??

Mange tak

Nej, jeg har ikke selv lavet den, ved heller ikke hvordan man gør??? Nogen der har en opskrift på det??

Anmeld

13. februar 2011

acdp8620

Zafir skriver:

Godt første forsøg

Blir godt med hello kitty kage

Tak

Ja, er rigtig spændt på havd hun siger til den, hun ved nemlig ikke at hun får en Hello kitty kage

Anmeld

13. februar 2011

acdp8620

ZamanogDania skriver:

Okey på den måde så må jeg gør det sådan. Ihh glæder mig. Skal bare lige bage en chokolade kage også starte på det i morgen. Har købt en hjerteform. Den 17/2 er det vores 4 års bryllupsdag

Tillykke med det

Du sætter da lige et billede ind når du har lavet kagen ikk??

Det er nu meget hyggeligt at sidde og nulre med, er sikker på det bliver en rigtig fin kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.