Første fondant kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.386 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

acdp8620

Jae, efter at have set elle jer skønne kvinders flotte kager, fik jeg også lyst til at kaste mig ud i at prøve

Her er så resultatet. (skal lige siges at jeg ikke er super kreativ, og så er der selvfølgelig også en del skønhedsfejl, men er nu ret stolt af mig selv alligevel)

Næste projekt er en Hello Kitty fødselsdagskage til min søde niece der bliver 5 år i næste weekend

Kagen er ckokobunde med toblerone creme og hindbær mousse. Smurt op med ultimate chokolate frosting.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Frøken J.

Skide flot! Man kan ikke se, at det er første gang du prøver det!

Anmeld

12. februar 2011

acdp8620

Secrets skriver:

Skide flot! Man kan ikke se, at det er første gang du prøver det!

Tusind tak. Men det er det

Anmeld

12. februar 2011

Susan1978

bare bliv ved.

Anmeld

12. februar 2011

Susan1978

bare bliv ved.

Anmeld

12. februar 2011

Chewy

Super flot Dejlig glad kage, man bliver helt glad af at se på den Jeg kaster mig ud i mit første projekt i aften - puha, er godt nok spændt på det

Anmeld

12. februar 2011

ZamanogDania

Den er fin. Er sikkert på du bliver bedre og bedre. Jeg skal os kaste mig i den i aften. Hehe. nu må vi om det bliver ligeså fin som din

Havde lige et enkelt spørgsmål. Du ved hindbær og toblerone creme. Blander man dem sammen når man smør dem på kagen eller skal de være hver for sin lag? Håber du forstår hvad jeg mener Hahaha.

Anmeld

12. februar 2011

acdp8620

ZamanogDania skriver:

Den er fin. Er sikkert på du bliver bedre og bedre. Jeg skal os kaste mig i den i aften. Hehe. nu må vi om det bliver ligeså fin som din

Havde lige et enkelt spørgsmål. Du ved hindbær og toblerone creme. Blander man dem sammen når man smør dem på kagen eller skal de være hver for sin lag? Håber du forstår hvad jeg mener Hahaha.

Tusind tak

Er spændt på at se din første kage

Cremerne skal i hvert sit lag. jeg har først toblerone creme, og så en bund, og så hindbærmousse og en bund igen til sidst

Anmeld

12. februar 2011

Ellim

Den er fin.. Lige til at spise

Anmeld

12. februar 2011

ZamanogDania

acdp8620 skriver:

Tusind tak

Er spændt på at se din første kage

Cremerne skal i hvert sit lag. jeg har først toblerone creme, og så en bund, og så hindbærmousse og en bund igen til sidst

Okey på den måde så må jeg gør det sådan. Ihh glæder mig. Skal bare lige bage en chokolade kage også starte på det i morgen. Har købt en hjerteform. Den 17/2 er det vores 4 års bryllupsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.