lalandia med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Topp

jeg var afsted med mine forældre da min store dreng var lille - han var knap 2 måneder - vi nød alle turen og det var jo dejligt varmt i badelandet til ham - så bare afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

iris-mor

henh01 skriver:

Jeg skal i rødby og det er rigtigt, der er jo egentlig ingen steder man kan lægge en bebs mens man klæder sig af og på i de små kabiner.

Hmm.... Ved sgu ikke om jeg skal give det et forsøg eller om jeg skal vente. Ville tage af sted i marts mdr som kompentation for at hendes far skal rejse i 5 uger og hun derfor ikke skal på weekend derhjemme længe.

Vi er tit i Lalandia.

Der er baderum med højstole i plast og plastickbadekar. Ud over det er der på den nederstesal - et baderum seperat til små børn. Det er ved siden af saunaen, og der er også bassin til de helt små. Der er sjældent ret mange, og der kan de være skærmet for indtryk fra alle de andre mennesker.

Hvis i skal længere væk, kan jeg absolut anbefale centerparcs, det er billigere, men så kommer der jo lige en færgebillet oveni, hvis man er fra Lolland, Sjælland osv. Vi var i et i holland, og det var bare perfekt, og de havde masser til de lidt større søskende også.

God tur

Anmeld

12. februar 2011

nathja

vi var i lalandia da vores datter var omkring 7 måneder og vi ventede os igen..

det er super og der er taget rigtig meget hensyn til børnefamilier, der er sådan nogen "kravlegårde" på hjul som man kan køre rundt i med baby så de kan sove eller hvad de nu vil. det eneste minus er at deres vand er lige koldt nok til de helt små, undtagen spaen..

det kan varmt anbefales og det kan sagtens lade sig gøre, husene er godt indrettet så der også er taget hensyn til baby, i billund mangler dog pusleborde, men ellers er alt til baby der.. 

Anmeld

12. februar 2011

nathja

skal lige tilføjes at vi var i lalandia billund lige ved siden af legoland

Anmeld

12. februar 2011

Gittemor09

jeg var også afsted med sofie da hun var mindre... min kæreste gjorde sig klar først og fik sofie og gik ind i babybaderummet med hende mens jeg gjorde mig klar... vi havde også min kærestes datter med som er 5 år... hun ville jo gerne bade... så vi skiftedes til at sidde med sofie i babybassinet, og da hun blev træt var der jo kravlegård hun kunne sove i...

jeg synes personligt at lalandia er meget børnevenligt, og det er ikke så avanceret med bad når man er to

håber i beslutter jer for at tage afsted, og så må i have en rigtig hyggelig tur

Anmeld

12. februar 2011

millesofie

henh01 skriver:

Hejsa

Er der nogen der har været i lalandia med en bebs? -Min store pige vil så gerne derned, meeeen har en dreng på 3 mdr og ved ikke rigtig om vi vil være alt for afholdende ift badning mv og at det måske så bliver lidt tamt og ikke mindst spild af penge.

Søger derfor lidt erfaringer...

Fortsat god SOLSKINS dag

hvilken lalandis ville du tage hen til??

den i rødby er så lad i forhold til den i billund, når man har en bebs med

jeg har været begge steder med en baby og en på 4-5år og billund vinder

der er mange varmtvandsbassiner og så er der et kæmpe legeland på midten

i rødby har de to " varmtvandsbassiner" hvis man kan kalde dem det for de er ikke varme nok til bebs og så er det så koldt for den voksne fordi vandet er ca 20-30 cm

bare lidt indput fra os

Anmeld

12. februar 2011

Gittemor09

Fisenberg skriver:

hvilken lalandis ville du tage hen til??

den i rødby er så lad i forhold til den i billund, når man har en bebs med

jeg har været begge steder med en baby og en på 4-5år og billund vinder

der er mange varmtvandsbassiner og så er der et kæmpe legeland på midten

i rødby har de to " varmtvandsbassiner" hvis man kan kalde dem det for de er ikke varme nok til bebs og så er det så koldt for den voksne fordi vandet er ca 20-30 cm

bare lidt indput fra os

tror det er meget smag og behag hvilken en af dem der er bedst...

jeg har nu ikke noget dårligt at sige om lalandia i Rødbyhavn... det fungerer fint for os...

Anmeld

12. februar 2011

Moaar

Lige et sidespring. Men er der nogen af jer, der ved, om man kan besøge venner, der har lejet et hus i Lalandia Billund. Eller om området er lukket for ikke-lejere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.