lalandia med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.262 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

henh01

Hejsa

Er der nogen der har været i lalandia med en bebs? -Min store pige vil så gerne derned, meeeen har en dreng på 3 mdr og ved ikke rigtig om vi vil være alt for afholdende ift badning mv og at det måske så bliver lidt tamt og ikke mindst spild af penge.

Søger derfor lidt erfaringer...

Fortsat god SOLSKINS dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

JacobsMoar

Vi har ikke prøvet, ENDNU.. Vi skal til Lalandia i starten af April, der er mindstemanden ca. 4½ mdr, aner ikke hvordan det kommer til at gå.. Men vi tager der som det kommer, og håber på det bedste  

Anmeld

12. februar 2011

Lou87

Jeg har endnu ikk været afsted med min egen pige..
Men var afsted med min 2 årige niece og det gik fint nok..

Min ene mødregruppe-mor var dog dernede her for kort tid siden og hendes barn var 5 måneder.. Hun sagde at det var skidt med den måde hun sku i omklødning osv på med en llle bebs.
Hun var i rødby, ved ikk om det er anderledes i billund alt efter hvor du skal hen hvis det var ?

Jeg selv overvejer en tur med min pige.. Men nok først om nogle måneder - hun er 6 mdr nu.

Anmeld

12. februar 2011

henh01

Bromberg skriver:

Vi har ikke prøvet, ENDNU.. Vi skal til Lalandia i starten af April, der er mindstemanden ca. 4½ mdr, aner ikke hvordan det kommer til at gå.. Men vi tager der som det kommer, og håber på det bedste  

Der er jo også tusind andre ting end lige badeland, men jeg ved bare min datter ville blive rigtig øv hvis ikke hun kunne bade dagen lang og så bliver dagen måske ret lang når lillefisen ikke kan bade længe af gangen og derefter kun kan sidde i skødet. Ved ikke engang om man må have barnevogn med ind eller om der er noget sted at ligge dem, ved du det?

Anmeld

12. februar 2011

henh01

Lou87 skriver:

Jeg har endnu ikk været afsted med min egen pige..
Men var afsted med min 2 årige niece og det gik fint nok..

Min ene mødregruppe-mor var dog dernede her for kort tid siden og hendes barn var 5 måneder.. Hun sagde at det var skidt med den måde hun sku i omklødning osv på med en llle bebs.
Hun var i rødby, ved ikk om det er anderledes i billund alt efter hvor du skal hen hvis det var ?

Jeg selv overvejer en tur med min pige.. Men nok først om nogle måneder - hun er 6 mdr nu.

Jeg skal i rødby og det er rigtigt, der er jo egentlig ingen steder man kan lægge en bebs mens man klæder sig af og på i de små kabiner.

Hmm.... Ved sgu ikke om jeg skal give det et forsøg eller om jeg skal vente. Ville tage af sted i marts mdr som kompentation for at hendes far skal rejse i 5 uger og hun derfor ikke skal på weekend derhjemme længe.

Anmeld

12. februar 2011

JacobsMoar

henh01 skriver:

Der er jo også tusind andre ting end lige badeland, men jeg ved bare min datter ville blive rigtig øv hvis ikke hun kunne bade dagen lang og så bliver dagen måske ret lang når lillefisen ikke kan bade længe af gangen og derefter kun kan sidde i skødet. Ved ikke engang om man må have barnevogn med ind eller om der er noget sted at ligge dem, ved du det?

Så vidt jeg har fået at vide er der sådan nogle weekend-senge-agtige nogle som man kan ligge dem i.. Og du skal tænke på, de kan være i Lalandia noget længere tid end alm. badeland, der er jo noget varmere

Anmeld

12. februar 2011

JacobsMoar

henh01 skriver:

Er du alene ?

Anmeld

12. februar 2011

Lou87

henh01 skriver:

Jeg skal i rødby og det er rigtigt, der er jo egentlig ingen steder man kan lægge en bebs mens man klæder sig af og på i de små kabiner.

Hmm.... Ved sgu ikke om jeg skal give det et forsøg eller om jeg skal vente. Ville tage af sted i marts mdr som kompentation for at hendes far skal rejse i 5 uger og hun derfor ikke skal på weekend derhjemme længe.

Nej det ikke nemt...
Det er sådan lidt en besværlig alder endnu når de ikk engang kan sidde selv...

Men altså, mon ikk det nok sku ku gå ?

Anmeld

12. februar 2011

henh01

Bromberg skriver:

Er du alene ?

Nej dett ville være sammen med min mand, vores baby og min store pige på 6 år

Anmeld

12. februar 2011

JacobsMoar

henh01 skriver:

Nej dett ville være sammen med min mand, vores baby og min store pige på 6 år

Så kan en af jer jo godt gå hjem med baby hvis baby bliver træt, og så kan den anden hygge sig lidt med den store...

SPRING UD I DET, GOD TUR 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.