Hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Majeha skriver:

Sex har aldrig sagt mig noget... Og efter jeg fik Luc for 2 år siden, forsvandt den helt, og ofte var det, som du selv siger, noget, der bare skulle overståes. Gik så fra hinanden, og jeg havde ikke sex i ½ år. Da vi så begyndte at ses igen, ville jeg bare hele tiden

Sådan var det et par måneder, og nu er det sådan 50/50. Nogle gange har jeg lyst og andre gange vil jeg have fred, hehe

Men når man så er igang, så stiger lysten også...

Ja, lysten stiger når man er igang, men det er bare liige det der med at komme igang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Jonna1979 skriver:

Er enige med en længere oppe jo mere man har det jo mere lyst har man og det kan blive en vane at sige nej.... sæt dig henover ham og kys ham når han sidder på sofaen det kedligste sted at have sex er da i sengen så bare igang lad være at tænke negativ altid frem i lyset.... hvem ved om vi lever i morgen????????

Tak for dit svar, og fordi at du er så positiv i min debat
Det ville jeg også rigtig gerne gøre, men det bliver mest til sådan noget vi griner af, for sådan plejer vi jo ikke at gøre, når vi skal have sex. jeg kan sagtens gøre sådan som du beskriver, men det har altid været for sjov

Anmeld

13. februar 2011

JonTri

Anonym skriver:

Vores datter er bliver snart 11 måneder, og ja, jeg ved godt at det er op på hesten igen, men lysten er der bare ikke- eller jeg kan godt sidde og være tændt, men stadigvæk ikke have løst til sex/ham, hvis du forstår

Jo jeg kan sagtens forstå hvad du mener... Kender det fra mig selv!!!
Synes sexlysten har ændret sig en del, efter man er blevet forældre... Det kræver hårdt arbejde at holde ved lige. Ikke at man skal ha sex af pligt... Ikke hele tiden.

Hver gang der går dødvande i det herhjemme, kan jeg tage mig selv i at tænke, at jeg slet ikke har brug for sex... Men alt kører bare bedre når der hygges - bare 1 gang i ugen og gerne mere hvis det stod til manden. Han bliver jo bekræftet gennem sex - alle former.

Meen din kæreste må vel også gøre en indsats, så i begge får lyst til hinanden...

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

rikkekrogh skriver:

Jo jeg kan sagtens forstå hvad du mener... Kender det fra mig selv!!!
Synes sexlysten har ændret sig en del, efter man er blevet forældre... Det kræver hårdt arbejde at holde ved lige. Ikke at man skal ha sex af pligt... Ikke hele tiden.

Hver gang der går dødvande i det herhjemme, kan jeg tage mig selv i at tænke, at jeg slet ikke har brug for sex... Men alt kører bare bedre når der hygges - bare 1 gang i ugen og gerne mere hvis det stod til manden. Han bliver jo bekræftet gennem sex - alle former.

Meen din kæreste må vel også gøre en indsats, så i begge får lyst til hinanden...

Det gør han skam også, han kan sagtens spørge flere gange om dagen.
Men, ja, jeg må vel tage mig selv i nakken, og komme igang.
mon ikke, jeg skulle planlægge noget til på lørdag så, hvor vi skal i bio og ud at spise (vi holder forsinket valentine, da min kæreste arbejder om natten), det tror jeg sku at jeg vil gøre

Anmeld

13. februar 2011

JonTri

Go ide... Vi var afsted i lørdags... Super skønt.
He He det der med at spørge ( plage)! Det gjorde/ gør min mand også lidt... Blev sgu irriteret til sidst og sagde at jeg ikke ku tænde på kommando og kys og et klap i røven var vejen frem... Tog mere afstand til sex, ved at staklen spurgte. Så han begyndte at lægge op til det i stedet

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

rikkekrogh skriver:

Go ide... Vi var afsted i lørdags... Super skønt.
He He det der med at spørge ( plage)! Det gjorde/ gør min mand også lidt... Blev sgu irriteret til sidst og sagde at jeg ikke ku tænde på kommando og kys og et klap i røven var vejen frem... Tog mere afstand til sex, ved at staklen spurgte. Så han begyndte at lægge op til det i stedet

Det kan min kæretse også sige, men jeg siger altid bare at han skal holde op, og hvis han ikke stopper, bliver jeg simpelthen så sur, hvilket jo selvfølgelig er synd for ham. men vil helt klart prøve at lave om på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.