Hej.
Min kæreste og jeg har været sammen i 2 år nu, og siden jeg blev gravid (som der er 11 mdr siden) har jeg bare ikke rigtig løst til sex

Nogle gange er det bare noget der skal overståes for mit vedkomne, og det er SÅ ensformet! Altid de samme stillinger, altid i soveværelset, men, selvom min kæreste spørger om vi skal prøve noget nyt, så siger jeg nej, af en eller anden åndssvag grund!

vi kan sagtens gå i 2 måneder uden at have sex.
Jeg vil hellere fornøje mig selv, det syntes jeg at der er mere "behageligt". selvfølgelig bliver jeg tændt, når vi først er igang, men når han spørger, så siger jeg nej, det ryger bare ud af mig

Hvis det stod til min kæreste så skulle vi have sex hver anden dag, så hans løst er der jo, og jeg syntes bare at det er så synd for ham, at jeg ikke har løst, det er ikke som sådan ham jeg ikke har løst til, nok mere selve sex'en.
Jeg aner ikke hvorfor jeg har det på denne måde, jeg elsker ham utroligt højt, og vi har det fantastisk til hverdag.
Vi har dog været ved at gå fra hinanden for et stykke tid siden, hvor tanken om en ny fyr, tændte mig vildt meget, tanken om noget nyt, tanken om nye sommerfugle i maven, fordi at man har fundet en ny fyr, bare tanken om noget NYT! Vi fik så heldigvis snakket det igennem, og et par dage efter det, følte vi begge at vi var nyforelsket i hinanden igen, men det varede kun indtil hverdagen igen bankede på døren, og nu er det så sådan som jeg har beskrevet.
Hvad skal jeg gøre? Nogle gode råd?
Knus en fortvivlet mor.