Hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej.
Min kæreste og jeg har været sammen i 2 år nu, og siden jeg blev gravid (som der er 11 mdr siden) har jeg bare ikke rigtig løst til sex
Nogle gange er det bare noget der skal overståes for mit vedkomne, og det er SÅ ensformet! Altid de samme stillinger, altid i soveværelset, men, selvom min kæreste spørger om vi skal prøve noget nyt, så siger jeg nej, af en eller anden åndssvag grund! vi kan sagtens gå i 2 måneder uden at have sex.
Jeg vil hellere fornøje mig selv, det syntes jeg at der er mere "behageligt". selvfølgelig bliver jeg tændt, når vi først er igang, men når han spørger, så siger jeg nej, det ryger bare ud af mig Hvis det stod til min kæreste så skulle vi have sex hver anden dag, så hans løst er der jo, og jeg syntes bare at det er så synd for ham, at jeg ikke har løst, det er ikke som sådan ham jeg ikke har løst til, nok mere selve sex'en.
Jeg aner ikke hvorfor jeg har det på denne måde, jeg elsker ham utroligt højt, og vi har det fantastisk til hverdag.
Vi har dog været ved at gå fra hinanden for et stykke tid siden, hvor tanken om en ny fyr, tændte mig vildt meget, tanken om noget nyt, tanken om nye sommerfugle i maven, fordi at man har fundet en ny fyr, bare tanken om noget NYT! Vi fik så heldigvis snakket det igennem, og et par dage efter det, følte vi begge at vi var nyforelsket i hinanden igen, men det varede kun indtil hverdagen igen bankede på døren, og nu er det så sådan som jeg har beskrevet.
Hvad skal jeg gøre? Nogle gode råd?

Knus en fortvivlet mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Ellim

Græset er altid grønnere på den anden side

Kender godt at man ikke har lyst til sex osv... Tror der er rigtig mange der har det sådan... Ved ikke hvad man gør ved det.. Måske ta en snak om det - man kan virkelig midste lysten hvis man føler sig tvunget på en måde... Det kan godt være at han ikke tvinger dig, men det kan man hurtigt føle hvis man ikke syntes man "yder" hvad man "skulle"... Men det er en meget svær balance det der..

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Græset er altid grønnere på den anden side

Kender godt at man ikke har lyst til sex osv... Tror der er rigtig mange der har det sådan... Ved ikke hvad man gør ved det.. Måske ta en snak om det - man kan virkelig midste lysten hvis man føler sig tvunget på en måde... Det kan godt være at han ikke tvinger dig, men det kan man hurtigt føle hvis man ikke syntes man "yder" hvad man "skulle"... Men det er en meget svær balance det der..

Jeg føler på ingen måde at han tvinger mig, han accepterer at jeg siger nej, og jeg syntes at det er så flot af ham! få gange går jeg med til det, for hans skyld. snakke om det? det bliver bare ikke til mere end at snakke

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Ikke andre der kan hjælpe?

Anmeld

13. februar 2011

Louisiana

Du skriver, at du keder dig i sengen, men alligevel siger nej, når han spørger om I skal finde på noget nyt... Du spærre jo ben for dig selv så. Hvad med at prøve at sige ja til noget nyt, inden du opgiver det hele. Overrask dig selv, og ham, og prøv noget helt nyt med ham. Forfør ham på et helt uventet tidspunkt, et sted hvor I ellers slet ikke har sex i tankerne, måske midt under madlavningen eller hvad ved jeg. Det lyder lidt kliché, men jeg tror du ville kunne li rollespil, for så er der lidt nyt i det. Som du skriver, så tænder det dig at tænke på en helt ny fyr, så måske det ville hjælpe, at din kæreste og dig bruger lidt rollespil? Bare en idé. Der er mange par, som "leger" at de møder hinanden på en bar, og går hjem sammen f.eks. Bare et forsalg.

Anmeld

13. februar 2011

JonTri

Jo mere sex man dyrker jo mere stiger lysten!!! Jeg læser det som om I har et lille barn på et par mdr, så det er ikke unormalt at lysten ikke er der - især ikke hvis du ammer barnet. 

Eller er jeres barn 11 mdr... for så er det på tide at komme op på hesten igen. 

Anmeld

13. februar 2011

Majeha

Sex har aldrig sagt mig noget... Og efter jeg fik Luc for 2 år siden, forsvandt den helt, og ofte var det, som du selv siger, noget, der bare skulle overståes. Gik så fra hinanden, og jeg havde ikke sex i ½ år. Da vi så begyndte at ses igen, ville jeg bare hele tiden

Sådan var det et par måneder, og nu er det sådan 50/50. Nogle gange har jeg lyst og andre gange vil jeg have fred, hehe

Men når man så er igang, så stiger lysten også...

Anmeld

13. februar 2011

Jonna1979

Er enige med en længere oppe jo mere man har det jo mere lyst har man og det kan blive en vane at sige nej.... sæt dig henover ham og kys ham når han sidder på sofaen det kedligste sted at have sex er da i sengen så bare igang lad være at tænke negativ altid frem i lyset.... hvem ved om vi lever i morgen????????

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Du skriver, at du keder dig i sengen, men alligevel siger nej, når han spørger om I skal finde på noget nyt... Du spærre jo ben for dig selv så. Hvad med at prøve at sige ja til noget nyt, inden du opgiver det hele. Overrask dig selv, og ham, og prøv noget helt nyt med ham. Forfør ham på et helt uventet tidspunkt, et sted hvor I ellers slet ikke har sex i tankerne, måske midt under madlavningen eller hvad ved jeg. Det lyder lidt kliché, men jeg tror du ville kunne li rollespil, for så er der lidt nyt i det. Som du skriver, så tænder det dig at tænke på en helt ny fyr, så måske det ville hjælpe, at din kæreste og dig bruger lidt rollespil? Bare en idé. Der er mange par, som "leger" at de møder hinanden på en bar, og går hjem sammen f.eks. Bare et forsalg.

Jeg vil også gerne prøve noget nyt, men det flyver bare ud af mig, at jeg siger nej. jeg kan heller ikke lide at have lyset tændt når vi har sex, og det syntes min kæreste jo at der er super irriterende, da han gerne vil kigge på mig, men det kan jeg bare ikke ha? - men tak for dit svar! jeg vil helt klart bruge dine råd!

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

rikkekrogh skriver:

Jo mere sex man dyrker jo mere stiger lysten!!! Jeg læser det som om I har et lille barn på et par mdr, så det er ikke unormalt at lysten ikke er der - især ikke hvis du ammer barnet. 

Eller er jeres barn 11 mdr... for så er det på tide at komme op på hesten igen. 

Vores datter er bliver snart 11 måneder, og ja, jeg ved godt at det er op på hesten igen, men lysten er der bare ikke- eller jeg kan godt sidde og være tændt, men stadigvæk ikke have løst til sex/ham, hvis du forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.