Hvor går grænsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Benjamins'mor

Min grænse går hvis min kæreste kysser med nogen eller sådan noget. Jeg kunne aldrig selv finde på noget af alt det, selv ikke tantekys. I mine øjne er det utroskab. Og sker det at min kæreste nogensinde skulle gøre det igen eller skrive sødt med nogle piger, så ville han sku få sparket. Jeg ville ikke min kæreste gjorde noget jeg aldrig selv kunne finde på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Mauser.

Jeg syntes SLET IKKE at man skal have noget med et modsatte køn at gøre, hvis man elsker/og er i et fast forhold .. måske er det forskelligt hvordan man definere et forhold men for mit vedkommende ville jeg aldrig selv have drenge venner jeg sås med, og min kæreste kunne aldrig drømme om at ses med andre piger, ikke fordi vi ikke "må" men det ville vi slet ikke ha LYST til .. 

Desuden fortæller viden skaben at der altid vil være en undertone af sexual kemi i mellem mand og kvinde hvis de har et venskab, eller at der på et tidspunkt vil opstå/har været det.   

Anmeld

13. februar 2011

Maddox

Sees. skriver:

Sjovt at læse de forskellige grænser og meninger.

Jeg har selv tænkt lidt over det, og jeg vil selvføligelig ikke gøre noget, jeg ikke selv ville finde mig i - Men det gør jeg jo alligevel nu.
Jeg er jo ikke i fast forhold lige nu, og derfor kan jeg jo gøre hvad jeg vil, men tænk hvis jeg pludselig får en kæreste, og så skal stoppe min "vane" med at give min kammerat et tantekys når vi ses, og siger farvel. - Jeg tror ikke det ville være et problem for mig, og nok heller ikke for min kammerat, men det vil da nok undre ham, at det pludselig stopper.. Hm.
Men jeg vil da absolut heller ikke bryde mig om, hvis min (fremtids) kæreste rendte rundt og tantekyssede med sine veninder - Dobbelmorale, længe leve!!  

Er der flere der vil dele deres meninger?

Kunne ikke sige det bedre selv

Min nye kæreste har også rigtig mange pigevenner og jeg kunne aldrig drømme om, at forbyde ham at se dem.

Vi har snakket om hvor grænserne går, for os hver især og respekterer hinandens grænser. Jeg ville heller aldrig gøre noget, som ville kunne gøre mig jaloux den anden vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.