Hvor går grænsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.825 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

Sees

Hej piger.

Lidt inspireret af tråden om utroskab, men også inspireret af en snak min søster tog op, forleden dag.

Hvad er ok, og hvad er ikke ok, at gøre, når man er i byen?
Kan man tillade sig at danse med tæt med en god kammerat? Og hvad hvis jeres mænd/kærester dansede tæt med en veninde?
Er det ok at tage imod drinks fra en fremmed mand?
Er det ok at flirte med andre - Og hvor går grænsen egentlig?
Og hvad med det der tanterkysseri?
Ja altså, jeg har en kammerat, som ALTID får et tantekys når vi ses - Men havde jeg en kæreste der gjorde sådan ved en veninde, så ved jeg ærligtalt ikke hvordan jeg ville reagere.. hm?

Hvad er jeres holdning til dette? Og hvor går grænsen for div. ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Aves.

Sees. skriver:

Hej piger.

Lidt inspireret af tråden om utroskab, men også inspireret af en snak min søster tog op, forleden dag.

Hvad er ok, og hvad er ikke ok, at gøre, når man er i byen?
Kan man tillade sig at danse med tæt med en god kammerat? Og hvad hvis jeres mænd/kærester dansede tæt med en veninde?
Er det ok at tage imod drinks fra en fremmed mand?
Er det ok at flirte med andre - Og hvor går grænsen egentlig?
Og hvad med det der tanterkysseri?
Ja altså, jeg har en kammerat, som ALTID får et tantekys når vi ses - Men havde jeg en kæreste der gjorde sådan ved en veninde, så ved jeg ærligtalt ikke hvordan jeg ville reagere.. hm?

Hvad er jeres holdning til dette? Og hvor går grænsen for div. ting?

Grænsen for mig går der hvor jeg ikek ville have det rart med at mine kæreste gjorde det samme og der hvor jeg ikke selv ville opføre mig sådan hvis min kæreste stod ved siden af..om det hedder utroskab eller ej, det er lige meget for mig, det handler om respekt for det menneske man elsker.

Anmeld

12. februar 2011

TbCp

Ville aldrig gøre noget med/ved en af det andet køn som jeg ikke ville have at min mand gjorde med/ved en anden kvinde.

Anmeld

12. februar 2011

Clisolka

TbCp skriver:

Ville aldrig gøre noget med/ved en af samme køn som jeg ikke ville have at min mand gjorde med/ved en anden kvinde.

Anmeld

12. februar 2011

SSL

Jeg har mine tætte veninder, min kæreste har tætte venner.. Så har vi sammen nogle 'par'venner.. Jeg har ikke venner (mænd) som jeg ser privat, og han har ikke veninder, han ser privat.. Jeg tror bare at det for os, hørte lidt til 16års alderen, at man havde vildt gode venner af det andet køn.. Nu er det mere 'par' halløj.. Og udfra, at jeg har været vant til at det er sådan i vores forhold, ville jeg rynke på næsen allerede dér, hvis han skulle hjem til en veninde

Men han kan sagtens være til hygge druk hos en ven, og så nogle af vennens veninder er der, det rør mig ikke! Dér hvor min grænse kan overskrides er noget så simpelt som et kys på kinden, fordi dét ligger ikke til hans natur at gøre det, på venners veninder, fx.

Så der ville jeg føle, han gik over min grænse!  Og utroskab, hvis man skal sætte det op, er det fra et kys på munden!

Men mine grænser, personligt - går ved flirteri, FORAN mig, kys på kinden osv, ikke at dette er sket, men jeg kunne forestille mig det

Har en kæreste, der respektere mig, med meget stor stil! Og omvendt!  Så vi er slet ikke rendt ind i dén situation! Og vi går for det meste i byen sammen, så imponerende nok Så er vi begge selvf. blevet fulde-mands-jaloux, hvor man prikker til den anden "hvem var det du hilste på" agtigt, når man er på vej hjem, men kender alle ikke dén? Hehe.. Hvor man er fulde og såååå barnlige - og når man vågner dagen efter er det bare årets sjove moment hehe.. Ellers er vi bare lidt skøre  

Anmeld

12. februar 2011

Ellim

Jeg syntes at det er helt okay at danse tæt med en god ven - og syntes også at det er okay at flirte, self ikke så meget at det udvikler sig.. Jeg vil ikke sætte alt for strenge regler for min kæreste og forventer at han heller ikke har strenge "regler" over for mig.. Jeg tror det er vigtigt at leve sit liv selvom man er i et forhold.. Og å jeg skriver leve sit liv - ER jeg klar over at vi alle er forskellige og at det er langt fra alle der har det som mig.. Men jeg er typen der har rigtig mange gode drenge venner og hvis jeg ikke måtte se dem fordi min kærese var jaloux ville min livskvalitet blive meget nedsat - fordi jeg har det fantastisk med mine venner..

Men der er ikke og har ALDRIG været noget mellem mig og dem.. Og selvf må Tim (min kæreste) også have det sjovt med hans veninder.. - Ved at vi begge er klar over hvornår man skal sige stop...

Anmeld

12. februar 2011

Sees

Sjovt at læse de forskellige grænser og meninger.

Jeg har selv tænkt lidt over det, og jeg vil selvføligelig ikke gøre noget, jeg ikke selv ville finde mig i - Men det gør jeg jo alligevel nu.
Jeg er jo ikke i fast forhold lige nu, og derfor kan jeg jo gøre hvad jeg vil, men tænk hvis jeg pludselig får en kæreste, og så skal stoppe min "vane" med at give min kammerat et tantekys når vi ses, og siger farvel. - Jeg tror ikke det ville være et problem for mig, og nok heller ikke for min kammerat, men det vil da nok undre ham, at det pludselig stopper.. Hm.
Men jeg vil da absolut heller ikke bryde mig om, hvis min (fremtids) kæreste rendte rundt og tantekyssede med sine veninder - Dobbelmorale, længe leve!!  

Er der flere der vil dele deres meninger?

Anmeld

12. februar 2011

2721

TbCp skriver:

Ville aldrig gøre noget med/ved en af det andet køn som jeg ikke ville have at min mand gjorde med/ved en anden kvinde.

det samme her. Og tantekys er bare slet ikke ok

Anmeld

12. februar 2011

Malene84

Min bedste ven har haft den titel, siden vi var 9 år gamle  Vi hverken danser tæt eller tantekysser, MEN... han kan fortælle gode ting fra mandesiden, som tit og ofte har chokeret mig!!

Kan tydeligt huske, at de fleste mænd slet ikke er veninder med piger, uden de er meget tiltrukkede af dem (gloede lidt på ham... og skreg så af grin, vidste ikke helt hvordan jeg ligesom skulle modtage den)!! Meeeeen sys nu alligevel det sætter ting i perspektiv, har efterfølgende spurgt flere fyre og de giver ham sgu ret  SÅ MIN MAND SKAL FANDME IKKE HAVE VENINDER. hahaha.

Ej... til det seriøse...! Jeg gør ikke ting ved nogen, som min mand ikke også må gøre!! Bum bum!

Anmeld

12. februar 2011

tinasmor

Jeg er enig med Marlene har også tit hørt fra fyre, at de aldrig starter et forhold op som venner for at det skal forblive sådan. De har altid et håb om at det kan blive til mere. (fritaget er selvfølgelig venner man har haft fra de første klasser i folkeskolen osv) men nu snakker jeg om venner man har mødt som voksne. Ikke at sige, at det selvfølgelig gennem mange år kan udvikle sig til at godt forhold. Men min egen mening er nu, at hvis man har en kæreste så kan man også sagtens involvere ham hvis man skal ud med sin gode ven. For personligt ville jeg da i længden ikke synes det var så fedt hvis min kæreste havde en god veninde som han altid gik i biffen eller spiste middag med alene. Så hellere at de gjorde det en gang i mellem men at hun også kom som en god ven at "huset" og altså også omgik os der hjemme med f.eks ungerne.

Personligt ville jeg aldrig danse tæt med en anden mand og min mand er heller ikke den type som ville gøre det. Flirteri gør man sikkert en gang i mellem alle sammen, men i hvertfald ikke med en menning med at lokke den anden fyr til at tro at man vil noget. Og tage drinks fra fremmede fyre. Nej tak, jeg tjener mine egne penge til de drinks jeg vil have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.