Jeg har mine tætte veninder, min kæreste har tætte venner.. Så har vi sammen nogle 'par'venner.. Jeg har ikke venner (mænd) som jeg ser privat, og han har ikke veninder, han ser privat.. Jeg tror bare at det for os, hørte lidt til 16års alderen, at man havde vildt gode venner af det andet køn.. Nu er det mere 'par' halløj.. Og udfra, at jeg har været vant til at det er sådan i vores forhold, ville jeg rynke på næsen allerede dér, hvis han skulle hjem til en veninde 
Men han kan sagtens være til hygge druk hos en ven, og så nogle af vennens veninder er der, det rør mig ikke! Dér hvor min grænse kan overskrides er noget så simpelt som et kys på kinden, fordi dét ligger ikke til hans natur at gøre det, på venners veninder, fx.
Så der ville jeg føle, han gik over min grænse!
Og utroskab, hvis man skal sætte det op, er det fra et kys på munden!
Men mine grænser, personligt - går ved flirteri, FORAN mig, kys på kinden osv, ikke at dette er sket, men jeg kunne forestille mig det 
Har en kæreste, der respektere mig, med meget stor stil! Og omvendt!
Så vi er slet ikke rendt ind i dén situation! Og vi går for det meste i byen sammen, så imponerende nok
Så er vi begge selvf. blevet fulde-mands-jaloux, hvor man prikker til den anden "hvem var det du hilste på" agtigt, når man er på vej hjem, men kender alle ikke dén? Hehe.. Hvor man er fulde og såååå barnlige
- og når man vågner dagen efter er det bare årets sjove moment
hehe.. Ellers er vi bare lidt skøre 
Anmeld