Kan bare ikke tage mig sammen..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

PernilleB

Lolli skriver:

Hæhæ... Velkommen til mor-verdenen. Fra en som engang havde styr på alt og nu skal være heldig hvis hun husker at tage tøj på om morgenen.

jeg har der en a morgenerene, hvor allan havde været på job og var gået i seng og anja var lille og spæd, og havde bare være oppe 8 millioner gange... der tog jeg min trusser på uden på bukserne... og anja gav jeg strømpebukser UNDER bodyen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Lolli

PernilleB skriver:

jeg har der en a morgenerene, hvor allan havde været på job og var gået i seng og anja var lille og spæd, og havde bare være oppe 8 millioner gange... der tog jeg min trusser på uden på bukserne... og anja gav jeg strømpebukser UNDER bodyen...

Haha... Kuk i låget har man altså nogle gange.

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

Lolli skriver:

Haha... Kuk i låget har man altså nogle gange.

yap... men vil gerne på lige fod igen snart....

Anmeld

12. februar 2011

TbCp

Puhh hvor jeg kender det... pt. er det min datters værelse der ligner et bombekrater! Og jeg har bare ikke kunne tage mig sammen.

I forhold til rengøring har jeg ind imellem lavet et skema der f.eks. hed
mandag: Tørre støv af
Tirsdag: Gøre rent ved dyrerne
Onsdag støvsuge/vaske gulv
Torsdag: Ordne badeværesler
Fredag: skifte sengetøj

Så kunne jeg komme igennem al rengøringen på en uge, men blot med små opgaver hver dag, så var det til at overkomme.
Og så var det nemmere at tænke at man bare lige skulle tørre støv af, så kunne man sove/læse/være på computeren osv. efterfølgende.

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

TbCp skriver:

Puhh hvor jeg kender det... pt. er det min datters værelse der ligner et bombekrater! Og jeg har bare ikke kunne tage mig sammen.

I forhold til rengøring har jeg ind imellem lavet et skema der f.eks. hed
mandag: Tørre støv af
Tirsdag: Gøre rent ved dyrerne
Onsdag støvsuge/vaske gulv
Torsdag: Ordne badeværesler
Fredag: skifte sengetøj

Så kunne jeg komme igennem al rengøringen på en uge, men blot med små opgaver hver dag, så var det til at overkomme.
Og så var det nemmere at tænke at man bare lige skulle tørre støv af, så kunne man sove/læse/være på computeren osv. efterfølgende.

nu er anja så startet vs, men før, der kunne jeg slet ikk vende siden til hende uden hun græd... men har slet ingen selvmotivation i hver dagen, for allan sover, så kan heller ikk larme...

Anmeld

12. februar 2011

TbCp

PernilleB skriver:

nu er anja så startet vs, men før, der kunne jeg slet ikk vende siden til hende uden hun græd... men har slet ingen selvmotivation i hver dagen, for allan sover, så kan heller ikk larme...

Nej så er det selvfølgelig ikke nemt hvis han skal have ro til at sove.

Hvad med noget motion? Det virker så fantastisk godt på mig, jeg skal som regl slæbe mig selv ned i træningscentret, men har det bare så godt bagefter, og min energi er helt i top!

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

TbCp skriver:

Nej så er det selvfølgelig ikke nemt hvis han skal have ro til at sove.

Hvad med noget motion? Det virker så fantastisk godt på mig, jeg skal som regl slæbe mig selv ned i træningscentret, men har det bare så godt bagefter, og min energi er helt i top!

et eller andet sted gad jeg godt en motions center, men et eller andet sted ikk.. og vi har desværre ikk råd til det.. men gad vildt godt zumba...

Anmeld

12. februar 2011

TbCp

PernilleB skriver:

et eller andet sted gad jeg godt en motions center, men et eller andet sted ikk.. og vi har desværre ikk råd til det.. men gad vildt godt zumba...

I vores center er der sådan noget familierabat hvis flere fra samme hustand går der, men det hjælper selvfølgelig ikke hvis man ikke rigtig kan finde pengene til det

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

TbCp skriver:

I vores center er der sådan noget familierabat hvis flere fra samme hustand går der, men det hjælper selvfølgelig ikke hvis man ikke rigtig kan finde pengene til det

det jo det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.