Kan bare ikke tage mig sammen..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. februar 2011

PernilleB

Kæresten sover, baby sover næsten... men er selv møg træt efter en laaaaang nat med anja, fordi hun blev dårlig... Men lejligheden ligner lort, men vil hellere sove end a rydde op og gøre det bare nogenlunde ryddet... kan slet ikk tage mig sammen mere... efter anja startede vs, tænkte jeg a uhh, nu får jeg tid til a gøre noget, men synes ikk lige der sker noget... Piv... bare lidt selvynk herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Ciss

Kender den fornemmelse. For mig tror jeg, det hænger sammen med søvnmangel igennem længere tid. Så er det ikke så enkelt at få gjort alt det, man "burde" gøre. Jeg prioriterer søvn, hvis jeg kan. Så er det meget lettere at være effektiv bagefter...

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

Ciss skriver:

Kender den fornemmelse. For mig tror jeg, det hænger sammen med søvnmangel igennem længere tid. Så er det ikke så enkelt at få gjort alt det, man "burde" gøre. Jeg prioriterer søvn, hvis jeg kan. Så er det meget lettere at være effektiv bagefter...

søvn er en super vigtig faktor, og jeg priotere osse søvn, men falder jeg 1. i søvn så sover jeg igennem..!!!

Anmeld

12. februar 2011

Ciss

Det kan være, du kan snakke lidt med kæresten, om han kan overtage for deg en formiddag eller et andet tidspunkt, hvor det passer, så du kan få dig nogen ekstra timers søvn? Gerne 4-5 timer ekstra..... Det gør underværker! Når den slags ikke er muligt har jeg ofte haft glæde af en god bruser. Det synes jeg kan hjælpe lidt på den værste træthed. Men det er selvfølgelig kortvarig lindring...

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

Ciss skriver:

Det kan være, du kan snakke lidt med kæresten, om han kan overtage for deg en formiddag eller et andet tidspunkt, hvor det passer, så du kan få dig nogen ekstra timers søvn? Gerne 4-5 timer ekstra..... Det gør underværker! Når den slags ikke er muligt har jeg ofte haft glæde af en god bruser. Det synes jeg kan hjælpe lidt på den værste træthed. Men det er selvfølgelig kortvarig lindring...

han arbejder om natten og sover til 4 timer før end han kører igen... han arbejder 12-13 timer i træk... så er ret meget alene om det...

Anmeld

12. februar 2011

Lolli

PernilleB skriver:

Kæresten sover, baby sover næsten... men er selv møg træt efter en laaaaang nat med anja, fordi hun blev dårlig... Men lejligheden ligner lort, men vil hellere sove end a rydde op og gøre det bare nogenlunde ryddet... kan slet ikk tage mig sammen mere... efter anja startede vs, tænkte jeg a uhh, nu får jeg tid til a gøre noget, men synes ikk lige der sker noget... Piv... bare lidt selvynk herfra...

Kender det kun ALT for godt. Kan du prøve at lave en daglig rutine nu hvor pigen er i vuggestur? Fx. først aflevere, så rydde op ½ time, så sove 1 time, så rydde op ½ time og så afslapning eller andet der gør dig glad indtil hun skal hentes??

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

Lolli skriver:

Kender det kun ALT for godt. Kan du prøve at lave en daglig rutine nu hvor pigen er i vuggestur? Fx. først aflevere, så rydde op ½ time, så sove 1 time, så rydde op ½ time og så afslapning eller andet der gør dig glad indtil hun skal hentes??

hmm, det lyder faktisk ikk så tosset....!!! det tror jeg  a jeg vil prøve...

Anmeld

12. februar 2011

Lolli

PernilleB skriver:

hmm, det lyder faktisk ikk så tosset....!!! det tror jeg  a jeg vil prøve...

Ih, håber det kan hjælpe dig. Jeg er meget tilhænger af "struktur i hverdagen".

Anmeld

12. februar 2011

PernilleB

Lolli skriver:

Ih, håber det kan hjælpe dig. Jeg er meget tilhænger af "struktur i hverdagen".

sådan havde jeg det osse engang... så blev jeg gravid, og siden da har jeg ikk kunnet finde tilbage i min hverdag...

Anmeld

12. februar 2011

Lolli

PernilleB skriver:

sådan havde jeg det osse engang... så blev jeg gravid, og siden da har jeg ikk kunnet finde tilbage i min hverdag...

Hæhæ... Velkommen til mor-verdenen. Fra en som engang havde styr på alt og nu skal være heldig hvis hun husker at tage tøj på om morgenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.