ThulinJust skriver:
Hej alle i skønne mennesker her inde på baby, der er noget jeg bliver nød til at spørger om (:
Jeg har skrevet med en ung pige her inde fra igennem lang tid, både her inde og over mobilen, så i dag skrev vi sammen stille og roligt, så skriver hun at hendes søn ikk bruger bodyer mere, fordi at de stopper ved str 86, jeg skriver stille og roligt til hende at det kunne jeg ikk forstå fordi at min kærestes søsters søn er over 2år og bruger da body endnu, så skriver hun at det lyder underligt når hun har spurgte over alt og alle har sagt at de stopper ved str 86 og det måtte jeg tro på eller lade vær det var ikk hendes problem, skriver til hende, at hun godt måtte slappe af fordi jeg skrev det jo kun fordi jeg ikk kunne forstå det, så skriver hun at hun ikk gider slappe af fordi jeg spiller så smart, så skrev jeg til hende at jeg ikke kunne forstå hendes kæreste kunne holde hende ud, når hun blev så sur, så hurtig, viste godt at hun nemt kan blive sur, men der er da osse grænser. Så ender det med at hun skriver jeg er en fed ko og jeg må heller tabe mig fordi ellers bliver min søn mobbet, svaret fra mig er bare okay, så skriver hun at hun ville ønske at min søn var død, dengang at vores tidligere underbo lage hans hånd og vores søn´s mund og næse imens han sov i sin barnevogn haha synes du det er sjovt skrev hun, mit svar var okay, så hendes kæreste til mig, så skrev jeg at det er sku da barnligt at få ham til at skrive, hvis nu det var ham som skrev, så skrev hun at hun vil melde mig til politiet, skrev det kunne hun bare gøre..
Er det bare mig eller er hun ikk dybt latterlig?
Kunne være dejligt hvis nogen kunne give mig et svar (:
Det lyder altså underligt..! Hvor længe har du 'kendt' hende? Det er da godt nok at gå langt over stregen angående din søn - også selvom du skrev det om hendes kæreste.
Og jeg er da også nysgerrig nu - hvem er det? Selvom jeg ikke synes du skal skrive i et åbent forum hvem det er.