Er det ikk latterligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

wamse

wamse  

Spørger sikkert dumt nu, men hvad er det?

Staff er moderatorerne her inde. Du kan jo kontakte dem, for jeg synes jo det er langt over en grænse, med det der skrives til dig.

Men du kan jo selvfølgelig også lade den ligge, og så droppe alt kontakt mellem jer, for kan godt følge Znuzke´s pointe i indlægget længere oppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Rikkemor89

Znuzke  

Helt enig i at jeg ikk skal have kontakt med hende mere (:

Anmeld

12. februar 2011

Louisiana

ThulinJust skriver:

Hej alle i skønne mennesker her inde på baby, der er noget jeg bliver nød til at spørger om (:

Jeg har skrevet med en ung pige her inde fra igennem lang tid, både her inde og over mobilen, så i dag skrev vi sammen stille og roligt, så skriver hun at hendes søn ikk bruger bodyer mere, fordi at de stopper ved str 86, jeg skriver stille og roligt til hende at det kunne jeg ikk forstå fordi at min kærestes søsters søn er over 2år og bruger da body endnu, så skriver hun at det lyder underligt når hun har spurgte over alt og alle har sagt at de stopper ved str 86 og det måtte jeg tro på eller lade vær det var ikk hendes problem, skriver til hende, at hun godt måtte slappe af fordi jeg skrev det jo kun fordi jeg ikk kunne forstå det, så skriver hun at hun ikk gider slappe af fordi jeg spiller så smart, så skrev jeg til hende at jeg ikke kunne forstå hendes kæreste kunne holde hende ud, når hun blev så sur, så hurtig, viste godt at hun nemt kan blive sur, men der er da osse grænser. Så ender det med at hun skriver jeg er en fed ko og jeg må heller tabe mig fordi ellers bliver min søn mobbet, svaret fra mig er bare okay, så skriver hun at hun ville ønske at min søn var død, dengang at vores tidligere underbo lage hans hånd og vores søn´s mund og næse imens han sov i sin barnevogn haha synes du det er sjovt skrev hun, mit svar var okay, så hendes kæreste til mig, så skrev jeg at det er sku da barnligt at få ham til at skrive, hvis nu det var ham som skrev, så skrev hun at hun vil melde mig til politiet, skrev det kunne hun bare gøre..

Er det bare mig eller er hun ikk dybt latterlig?

Kunne være dejligt hvis nogen kunne give mig et svar (:

Det lyder altså underligt..! Hvor længe har du 'kendt' hende? Det er da godt nok at gå langt over stregen angående din søn - også selvom du skrev det om hendes kæreste.

Og jeg er da også nysgerrig nu - hvem er det? Selvom jeg ikke synes du skal skrive i et åbent forum hvem det er.

Anmeld

12. februar 2011

SpunkenJo

Znuzke skriver:

Jeg synes faktisk ingen af jer lyder for smarte. Du kan da heller ikke tillade dig at skrive at du ikke kan forstå hendes kæreste kan holde hende ud, og hun kan heller ikke tillade sig at skrive de ting til dig.

Jeg ville helt sikkert droppe al kontakt.

Enig med dig ZnuskeTil TS:Kan faktisk ikke helt gennemskue hvem af jer der er værst!!At den ene ikke kan kommunikere på en ordentlig måde til den anden, eller at den anden efterfølgende udstiller hele affæren på baby.dk......Det er vidst bedst hvis I to cutter kontakten til hinanden

Anmeld

12. februar 2011

Diana...

SpunkenJo skriver:

Enig med dig ZnuskeTil TS:Kan faktisk ikke helt gennemskue hvem af jer der er værst!!At den ene ikke kan kommunikere på en ordentlig måde til den anden, eller at den anden efterfølgende udstiller hele affæren på baby.dk......Det er vidst bedst hvis I to cutter kontakten til hinanden

Helt enig.

Anmeld

12. februar 2011

Mka

SpunkenJo skriver:

Enig, det er jo en privat sag imellem dig og hende over sms.. Og synes det er noget mærkeligt noget at skrive til hinanden..

Anmeld

12. februar 2011

2721

SpunkenJo skriver:

Må erklære mig enig her

Anmeld

12. februar 2011

Laulund87

Nu har jeg jo læst de sms'er i har sendt til hinanden..Det er dybt forkasteligt at hun skriver de ting til dig. At Johannes burde have været død..Føj

Som andre skriver, drop alt kontakt. Det er simpelthen vejen frem søde

Anmeld

12. februar 2011

sarahb

kunne måske være at hun fejler noget der gør at hun opfører sig sådan eftersom hun herinde er smidt ud, hendes kæreste også synes hun går over stregen og nu gør hun det mod dig..

Ud med hende og kom videre, det er livet simpelthen for kort til.

Anmeld

12. februar 2011

mariamiss6

jeg synes i begge to e rnogle fjolser. Men jeg giver dig ret i at hun overreagerer totalt, og athendes påstande er latterlige. 

Desuden synes jeg hun er latterlig at skrive de ting om din søn... 

Drop alt kontakt, og lad nu være med at synke ned på hendes niveau en anden gang....

jeg kunne da sådan set også godt tænke mig at vide hvem hun er? Send gerne en PB, selvom jeg da har et bud på hvem hun kan være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.