Er det ikk latterligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.370 visninger
37 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Rikkemor89

Hej alle i skønne mennesker her inde på baby, der er noget jeg bliver nød til at spørger om (:

Jeg har skrevet med en ung pige her inde fra igennem lang tid, både her inde og over mobilen, så i dag skrev vi sammen stille og roligt, så skriver hun at hendes søn ikk bruger bodyer mere, fordi at de stopper ved str 86, jeg skriver stille og roligt til hende at det kunne jeg ikk forstå fordi at min kærestes søsters søn er over 2år og bruger da body endnu, så skriver hun at det lyder underligt når hun har spurgte over alt og alle har sagt at de stopper ved str 86 og det måtte jeg tro på eller lade vær det var ikk hendes problem, skriver til hende, at hun godt måtte slappe af fordi jeg skrev det jo kun fordi jeg ikk kunne forstå det, så skriver hun at hun ikk gider slappe af fordi jeg spiller så smart, så skrev jeg til hende at jeg ikke kunne forstå hendes kæreste kunne holde hende ud, når hun blev så sur, så hurtig, viste godt at hun nemt kan blive sur, men der er da osse grænser. Så ender det med at hun skriver jeg er en fed ko og jeg må heller tabe mig fordi ellers bliver min søn mobbet, svaret fra mig er bare okay, så skriver hun at hun ville ønske at min søn var død, dengang at vores tidligere underbo lage hans hånd og vores søn´s mund og næse imens han sov i sin barnevogn haha synes du det er sjovt skrev hun, mit svar var okay, så hendes kæreste til mig, så skrev jeg at det er sku da barnligt at få ham til at skrive, hvis nu det var ham som skrev, så skrev hun at hun vil melde mig til politiet, skrev det kunne hun bare gøre..

Er det bare mig eller er hun ikk dybt latterlig?

Kunne være dejligt hvis nogen kunne give mig et svar (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

qp

ThulinJust skriver:

Hej alle i skønne mennesker her inde på baby, der er noget jeg bliver nød til at spørger om (:

Jeg har skrevet med en ung pige her inde fra igennem lang tid, både her inde og over mobilen, så i dag skrev vi sammen stille og roligt, så skriver hun at hendes søn ikk bruger bodyer mere, fordi at de stopper ved str 86, jeg skriver stille og roligt til hende at det kunne jeg ikk forstå fordi at min kærestes søsters søn er over 2år og bruger da body endnu, så skriver hun at det lyder underligt når hun har spurgte over alt og alle har sagt at de stopper ved str 86 og det måtte jeg tro på eller lade vær det var ikk hendes problem, skriver til hende, at hun godt måtte slappe af fordi jeg skrev det jo kun fordi jeg ikk kunne forstå det, så skriver hun at hun ikk gider slappe af fordi jeg spiller så smart, så skrev jeg til hende at jeg ikke kunne forstå hendes kæreste kunne holde hende ud, når hun blev så sur, så hurtig, viste godt at hun nemt kan blive sur, men der er da osse grænser. Så ender det med at hun skriver jeg er en fed ko og jeg må heller tabe mig fordi ellers bliver min søn mobbet, svaret fra mig er bare okay, så skriver hun at hun ville ønske at min søn var død, dengang at vores tidligere underbo lage hans hånd og vores søn´s mund og næse imens han sov i sin barnevogn haha synes du det er sjovt skrev hun, mit svar var okay, så hendes kæreste til mig, så skrev jeg at det er sku da barnligt at få ham til at skrive, hvis nu det var ham som skrev, så skrev hun at hun vil melde mig til politiet, skrev det kunne hun bare gøre..

Er det bare mig eller er hun ikk dybt latterlig?

Kunne være dejligt hvis nogen kunne give mig et svar (:

Jeg tror sgu det er en fake du har fat i, alle der har børn i 1-2 års alderen ved hvad der eksisterer af undertøj derude og hvor langt op størrelserne går i eks. bodyer.

Om du er latterlig? Nej da, det synes jeg ikke du er - jeg ville nok bare ignorere fremtidige henvendelser fra vedkommende.

Anmeld

11. februar 2011

mor til 2 skønne piger .

hun lyder sku dybt latterlig efter det du skriver .

fedt du bar svarede så roligt tilbage

Anmeld

11. februar 2011

Rikkemor89

Fake det er hun ikk, men jaja det vil jeg osse gøre, men skulle bare lige hører (:

Anmeld

11. februar 2011

Rikkemor89

Efter hvad jeg kunne forstå på en person som jeg kender rat godt, hun skrev a der var mange som har haft problemer med hende her inde, hun har osse vært slette fra siden, men er kommet igen :/ Desværre..

Anmeld

11. februar 2011

wamse

ThulinJust skriver:

Efter hvad jeg kunne forstå på en person som jeg kender rat godt, hun skrev a der var mange som har haft problemer med hende her inde, hun har osse vært slette fra siden, men er kommet igen :/ Desværre..

Kontakt staff, det ville jeg gøre når hun skriver så grimt

Anmeld

11. februar 2011

Ellim

Åh gud.. Hvem skriver dog sådan noget  .. Hun er da sindssyg - er det en der er herinde også?!

Og plat at bruge folks vægt som en sviner.. Utroligt at der findes sådan mennesker.. Og det værste er selvf det hun skriver om din søn.. Syntes at DU skal melde hende..

Anmeld

11. februar 2011

Ellim

ThulinJust skriver:

Hvem er det?? Eller vil du helst ikke komme med et navn?

Anmeld

11. februar 2011

ekzunz

Jeg synes faktisk ingen af jer lyder for smarte. Du kan da heller ikke tillade dig at skrive at du ikke kan forstå hendes kæreste kan holde hende ud, og hun kan heller ikke tillade sig at skrive de ting til dig.

Jeg ville helt sikkert droppe al kontakt.

Anmeld

11. februar 2011

Rikkemor89

wamse  

Spørger sikkert dumt nu, men hvad er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.