Hvem skal vinde x-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Hasselnødden

Zafir skriver:

FULDSTÆNDIG DEN GRAD frygtelig... Helt utroligt, med en ellers køn pige, at give hende en gulvmoppe på hovedet og modlys?!?...
Men generalt, så ved jeg simpelthen ikke hvad stylisterne har gang i. Nu er jeg ABSOLUT ikke fan af Ercan.. Men helt ærligt. At style ham, så han ligner en blanding af cartman og en forsømt skoledreng... ?!?

Lige mine ord! Vi sad bare: WHAAAAAT?  Hun var bare så smuk og det tog de fra hende og så bryder jeg mig ikke meget om hendes (Blachmanns) version af sangen. Og Ercan, syntes kun hans falset er forfærdelig - selvom det iflg. dommerne er fantastisk og kræver meget mavetræning, så lød det bare ikke godt i mine ører, mens jeg dog fandt hans stemme super cool når han ikke sang højt. Rigtig smørstemme, men også der gik det helt galt for stylisterne. Der var slet ikke sammenhæng mellem det han var klædt ud som og sangen eller den person han forekommer at være. Håber vitterligt det bliver ændret for det var helt hen i vejret og synd at de skulle udstilles på den måde. Selvom de måske har haft medbestemmelse... who knows..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Chamomile

Jeg har stemt Trine & Rikke, da deres stemmer tiltaler mig mest. MEN jeg er også vild med Sarah (haps) og Patrica- men de andre (udover Erchan) synes jeg nu også er gode. Synes ikke det er let i år.

Anmeld

15. februar 2011

Brams

Lunae skriver:

Som spørgsmålet lyder - hvem synes du skal vinde x-factor

Er lidt i tvivl for de har jo ikke sunget så meget endnu, men Rasmus er rigtig god synes jeg

Anmeld

15. februar 2011

Lilac

jeg har stemt Patricia - synes hun er helt fantastisk!! Men jeg kan nu også godt li' Ercan, JR og Anne Louise... Så håber en af dem vinder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.