Hvem skal vinde x-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Gittemor09

jeg har stemt Sarah... hun er fuldstændig sig selv hele vejen igennem, og så har hun den helt fantastiske pink-stemme....

men der er også andre super gode imellem, så det er et svært valgt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Maja_4000

Skønt at se at Rasmus har flest stemmer indtil nu !

- For han er min kærestes fætter 

Anmeld

13. februar 2011

Betteisen

Zafir skriver:

Altså - jeg har stemt Rasmus. Men jeg har lidt svært ved det, fordi jeg både Syntes at tvillingerne og AnneLouise gjorde det rigtig godt også

I øvrigt, så er jeg DYYYYBT uenig, i at det var forkert sangvalg til Anne Louise Det var jo helt faaaaaaaaaabules!!! jæpzzzz... Det var SUPER autentisk og havde en helt 80'er agtig punk-feeeling. Som taget ud af de skrigende halse

Undskyld jeg lige blander mig, men hvad synes du så lige om om stylingen af hende??

Anmeld

13. februar 2011

Zafir

Betteisen skriver:

Undskyld jeg lige blander mig, men hvad synes du så lige om om stylingen af hende??

FULDSTÆNDIG DEN GRAD frygtelig... Helt utroligt, med en ellers køn pige, at give hende en gulvmoppe på hovedet og modlys?!?...
Men generalt, så ved jeg simpelthen ikke hvad stylisterne har gang i. Nu er jeg ABSOLUT ikke fan af Ercan.. Men helt ærligt. At style ham, så han ligner en blanding af cartman og en forsømt skoledreng... ?!?

Anmeld

13. februar 2011

eElak

er det ikke på tide at en gruppe vinder?? 

Med det sagt - jeg følger ikke med, så ved ikke om de bare lyder som kattejammer eller faktisk kan synge (det gælder for alle deltagere)

Anmeld

13. februar 2011

Lou87

Zafir skriver:

FULDSTÆNDIG DEN GRAD frygtelig... Helt utroligt, med en ellers køn pige, at give hende en gulvmoppe på hovedet og modlys?!?...
Men generalt, så ved jeg simpelthen ikke hvad stylisterne har gang i. Nu er jeg ABSOLUT ikke fan af Ercan.. Men helt ærligt. At style ham, så han ligner en blanding af cartman og en forsømt skoledreng... ?!?

Ja jeg havde nær taget fejl af hende og så hende den anden der rent faktisk havde det der gulvmoppe hår der røg fra i bootcampen (hende med hatte)... så grimt!!
Ærgeligt, håber de gør hendes hår mere normalt til næste gang

Anmeld

13. februar 2011

Lou87

Har stemt blankt, kan ikk beslutte mig..
For nogle af dem som var fede i bootcampen fik nogle ringe sange synes jeg

Men syntes det er lidt "øv" .. at babou får en chance mere..
Han har jo allerede vundet stjerne for en aften/scenen er din eller hva faen det var.. og udgivet en cd.. Og hvis man så ikke har ku slå igennem derfra, jamen så er der vel ikk talent nok eller ?
Kan self ikk sige 100 procent om hvorfor han ikk har udgivet mere.
Synes bare ikk helt det er fair han får en chance mere på denne måde, han burde jo ha nogle "kontakter" stadigvæk..

Anmeld

13. februar 2011

Zafir

Lou87 skriver:

Ja jeg havde nær taget fejl af hende og så hende den anden der rent faktisk havde det der gulvmoppe hår der røg fra i bootcampen (hende med hatte)... så grimt!!
Ærgeligt, håber de gør hendes hår mere normalt til næste gang

Håber jeg også... !!! Ellers så fyrer vi stylisterne... hehe.

Anmeld

13. februar 2011

Lou87

Zafir skriver:

Håber jeg også... !!! Ellers så fyrer vi stylisterne... hehe.

Haha ja.. !  blir vi sku nødt til.. 

Anmeld

14. februar 2011

Hasselnødden

Har stemt blankt, da jeg stadigvæk har tre yndlings med og absolut ikke kan beslutte mig for hvem af dem det skal være  - er helt vild med tvillingerne, Sarah fordi de er som de er, sangene ville jeg købe, når de kom ud og det siger rigtig meget - de forekommer at være nede på jorden og naturlige og RJ fordi sangen de sang i fredags bare ramte - det lød bare så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.