jeg skal vidst have taget billeder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2008

Honningblomst

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Det bør du da prøve!!:DHvor er du heldig som hat fået tilbud om det!:D

Linda...

Tak og ja, det er vel egentlig ret heldigt. Synes også det var sødt af ham at skrive at jeg var en køn pige og at han nok skulle lave et super flot profilbillede til mig...:) men ja....jeg må jo bare prøve, sgu..;)
Knus..
(H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

fam.4xc

Lyder spændende og glæder mig til at se resultatet - er du sikker på han ik også har et godt øje til dig med det tilbud :))

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]fam.4xc skriver:[/småt][/f] Lyder spændende og glæder mig til at se resultatet - er du sikker på han ik også har et godt øje til dig med det tilbud :))[/citat] Helt sikker...:) han har taget mange billeder af mange piger og han er en gift stor mand sidst i 40'erne...så jeg er ret sikker i min sag. Knus..

Anmeld

27. september 2008

tascia

Eva skriver:

af mig selv...hvis jeg tør..(?):$

Min store drengs kammerats far er fotograf og har skrevet til mig på facebook at han meget gerne ville tage nogle billeder af mig...så jeg kunne få et super profilbillede og han mente de kunne blive rigtig gode, så det tror jeg at jeg gør.
Hvad siger I...havde I gjort det??
Det er bare almindelige billeder og egentlig så kunne jeg godt tænke mig nogle rigtige billeder af mig....har en periode hvor jeg er træt af mit spejlbillede og synes jeg ligner noget der er løgn, så frygter lidt det er det jeg ender med at se...
Nå, men nu må vi se om jeg tør..
Knus Eva..

selvfølgelig skal du da det :-)

har absolut heller ikke nogle af mig selv, men faktisk gad jeg da godt have nogle hvis det var taget af en prof...

jeg ville ikke tvivle et sekundt :)

//Natascia

ps. og du er jo en ret flot pige, så der er hvertfalde ikke noget at skamme sig over (hvertfalde det jeg kan se på dit profil billede)

Anmeld

27. september 2008

Miamaja

Eva skriver:

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Det bør du da prøve!!:DHvor er du heldig som hat fået tilbud om det!:D

Linda...

Tak og ja, det er vel egentlig ret heldigt. Synes også det var sødt af ham at skrive at jeg var en køn pige og at han nok skulle lave et super flot profilbillede til mig...:) men ja....jeg må jo bare prøve, sgu..;)
Knus..
(H)(H)(H)

det skal du da:P -det ville jeg. det er jo som regel børnene der får taget billeder og ikke en selv. jeg elsker at blive fotograferet fordi nu kan man jo nemt tage en hel masse og kassere de dårlige;)

Anmeld

27. september 2008

MorCamilla

Hejsa Eva.

Jeg synes også lige som alle de andre at du skal gøre det.. Det er altid så fedt at kunne hive frem fra skuffen ind i mellem og se at man faktis er en flot pige... ;)
Jeg fik nogle taget i de år jeg var model. De hænger ikke på vores vægge nogle steder, men jeg er glad for at jeg har dem...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.