jeg skal vidst have taget billeder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. september 2008

Honningblomst

af mig selv...hvis jeg tør..(?):$

Min store drengs kammerats far er fotograf og har skrevet til mig på facebook at han meget gerne ville tage nogle billeder af mig...så jeg kunne få et super profilbillede og han mente de kunne blive rigtig gode, så det tror jeg at jeg gør.
Hvad siger I...havde I gjort det??
Det er bare almindelige billeder og egentlig så kunne jeg godt tænke mig nogle rigtige billeder af mig....har en periode hvor jeg er træt af mit spejlbillede og synes jeg ligner noget der er løgn, så frygter lidt det er det jeg ender med at se...
Nå, men nu må vi se om jeg tør..
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Hej Eva.

Selvfølgelig skal du da gøre det. Du har før luften tanken om at få taget billeder, dog måske af en lidt anden karakter... :0), nu er chancen her, så det skal du da gøre.
Jeg er sikker på det bliver nogle rigtig gode billeder, vi glæder os til at se dem...

Kram fra Line.

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

SØS skriver:

Hej Eva.

Selvfølgelig skal du da gøre det. Du har før luften tanken om at få taget billeder, dog måske af en lidt anden karakter... :0), nu er chancen her, så det skal du da gøre.
Jeg er sikker på det bliver nogle rigtig gode billeder, vi glæder os til at se dem...

Kram fra Line.

Det skal I nok få lov til...ved sgu ikke hvorfor jeg pludselig bliver i tvivl...:(
Knus og tak for svar...

Anmeld

27. september 2008

tasha33

hej eva :)
det syntes jeg da helt bestemt at du skal få gjort, det er rigtig dejlig med et protrætbillede, jeg fik lavede et af os hver sidste år og gav min mand det og det var nok den bedste gave han havde fået sidste år.
man kan godt have perioder hvor man jo syntes at man ligner noget det er løgn, men så husk dig selv på hvor smuk en svane som du er.
mange gange held og lykke herfra.;)
knuz natasha (H)(H)

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

tasha33 skriver:

hej eva :)
det syntes jeg da helt bestemt at du skal få gjort, det er rigtig dejlig med et protrætbillede, jeg fik lavede et af os hver sidste år og gav min mand det og det var nok den bedste gave han havde fået sidste år.
man kan godt have perioder hvor man jo syntes at man ligner noget det er løgn, men så husk dig selv på hvor smuk en svane som du er.
mange gange held og lykke herfra.;)
knuz natasha (H)(H)

Tak, du er så sød..(L)
Det er nok netop i sådanne perioder at man som enlig saver en der kunne kramme en og fortælle at man er dejlig lige meget hvad.
Men ja, sådan er det jo bare....men så har jeg jer skønne, dejlige piger herinde....tak fordi I er...(L)(L)(L)
Knus..
(H)(H)(H)

Anmeld

27. september 2008

Becks

Go for it Eva (H)
Det er en super mulighed, og du er jo hamrende flot med dit super flotte vægttab (H)

Knus Beck(H)

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

Beck skriver:

Go for it Eva (H)
Det er en super mulighed, og du er jo hamrende flot med dit super flotte vægttab (H)

Knus Beck(H)

Tak og ja, måske jeg bare ikke skal tænke så meget...typsik mig...måske det også er fordi jeg skal sidde med fokus på mig og så på en person jeg kender og ikke rigtig kender...svært at forklare..:S
Men tusind tak sødeste...(L)

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Selvfølgelig skal du da gøre det... det er da en chance uden lige at få taget et par super flotte billeder af dig selv er sikker på de bliver rigtige gode...
Jeg havde gjort det uden tvivl, men helt sikkert været lidt genert i starten...:$

God fornøjelse med billederne... Håber vi får lov at se dem...

Er han "rigtig" fotograf eller er det bare fritidsfotografering... ?

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Selvfølgelig skal du da gøre det... det er da en chance uden lige at få taget et par super flotte billeder af dig selv er sikker på de bliver rigtige gode...
Jeg havde gjort det uden tvivl, men helt sikkert været lidt genert i starten...:$

God fornøjelse med billederne... Håber vi får lov at se dem...

Er han "rigtig" fotograf eller er det bare fritidsfotografering... ?

Tak søde Pia...(L)
Ved faktisk ikke om han er "rigtig" fotograf. Han har et studie derhjemme og så tager han billeder for forskellige firmaer...af bygninger osv.
Men jeg mener han arbejder som pædagog også.:)
Knus Eva og selvfølgelig skal I se billederne herinde..

Anmeld

27. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Det bør du da prøve!!:DHvor er du heldig som hat fået tilbud om det!:D

Linda...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.