hvad gør man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

LRJ

Mette88 skriver:

nej.. hun kan ikke finde ud af at sutte på den, den hopper hele tiden ud.. jeg har lige prøvet at give hende flaske nu.. hun skriger fuldstændig sindsyg.. Hun vil have patten.. Jeg gad godt jeg kunne give hende den flaske.. jeg trænger også til at komme lidt ud..  

Lige før at spørge om noget andet, hvor tid skal jeg give hende risgrød og alt det.. hun er 5 mdr nu... Jeg plejer at give hende omkring middag og så aftensmad, men skal hun have flere gange?

Nej det lyder fint sådan som det er nu, gå op til 3 gange når hun bliver 6 mdr Hvis hun ikk bruger sut så det nok derfor hun ikk vil have flaske, men sys det er noget du skal snakke med sp om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

MetteMTH

Lone H. skriver:

Nej det lyder fint sådan som det er nu, gå op til 3 gange når hun bliver 6 mdr Hvis hun ikk bruger sut så det nok derfor hun ikk vil have flaske, men sys det er noget du skal snakke med sp om

gjorde jeg også sidst hun var her.. hun siger at det er nok fordi hun ikke kan li' smagen.. Men man ser tit at brsyt børn, bare ikke vil have den flaske.. Hun er også meget stædig.. 

Anmeld

11. februar 2011

Nettemor

har i prøvet at det er farmand der giver flaske? har altid fået afvide at når et brystbarn skal lære at ta flaskeså hjælper det at det er far fordi han ikke lugter af mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.