Åh, for pokker....tandlæge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2008

Pia.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Jo jeg passer min tandlæge er helt hysterisk med mine tænder (nok også en god grund til at lægge pepsi max'en på hylden, hmmm !!!) Jeg har haft et eneste hul og det er jeg ikke stolt af :( det er ikke så mange år siden jeg fik lavet det, men det er nok sodavanden jeg faktisk kan takke for det... Grrr.... Stort knus til dig og dejligt der kun var et lille bitte hul :o)[/citat] Ja, sodanvand, saft og frugt er virkelig noget der ødelægger emaljen....men sugerør når man skal drikke sodavand og så godt langt ind i munden med sugerøret.:) For tænderne ødelægges virkelig....desværre. Knus Eva..og ja, heldigt der ikke var mere...(L)[/citat] Ja hvordan var det nu... sugerøret helt ned i halsen ikk ;) *GG*...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Jo jeg passer min tandlæge er helt hysterisk med mine tænder (nok også en god grund til at lægge pepsi max'en på hylden, hmmm !!!) Jeg har haft et eneste hul og det er jeg ikke stolt af :( det er ikke så mange år siden jeg fik lavet det, men det er nok sodavanden jeg faktisk kan takke for det... Grrr.... Stort knus til dig og dejligt der kun var et lille bitte hul :o)[/citat] Ja, sodanvand, saft og frugt er virkelig noget der ødelægger emaljen....men sugerør når man skal drikke sodavand og så godt langt ind i munden med sugerøret.:) For tænderne ødelægges virkelig....desværre. Knus Eva..og ja, heldigt der ikke var mere...(L)[/citat] Ja hvordan var det nu... sugerøret helt ned i halsen ikk ;) *GG*...[/citat] Nemlig-griner- og så kan man slet ikke smage noget som helst, så kan man købe det billige...eller måske bare lade være...;):P

Anmeld

27. september 2008

Pia.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Jo jeg passer min tandlæge er helt hysterisk med mine tænder (nok også en god grund til at lægge pepsi max'en på hylden, hmmm !!!) Jeg har haft et eneste hul og det er jeg ikke stolt af :( det er ikke så mange år siden jeg fik lavet det, men det er nok sodavanden jeg faktisk kan takke for det... Grrr.... Stort knus til dig og dejligt der kun var et lille bitte hul :o)[/citat] Ja, sodanvand, saft og frugt er virkelig noget der ødelægger emaljen....men sugerør når man skal drikke sodavand og så godt langt ind i munden med sugerøret.:) For tænderne ødelægges virkelig....desværre. Knus Eva..og ja, heldigt der ikke var mere...(L)[/citat] Ja hvordan var det nu... sugerøret helt ned i halsen ikk ;) *GG*...[/citat] Nemlig-griner- og så kan man slet ikke smage noget som helst, så kan man købe det billige...eller måske bare lade være...;):P[/citat] Ja så kunne man jo drikke vand i stedet for... lidt øv slet ikke at kunne smage det, men hvad pokker bare ens tænder ikke tager skade... Det er jo det vigtigste :)....

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Jo jeg passer min tandlæge er helt hysterisk med mine tænder (nok også en god grund til at lægge pepsi max'en på hylden, hmmm !!!) Jeg har haft et eneste hul og det er jeg ikke stolt af :( det er ikke så mange år siden jeg fik lavet det, men det er nok sodavanden jeg faktisk kan takke for det... Grrr.... Stort knus til dig og dejligt der kun var et lille bitte hul :o)[/citat] Ja, sodanvand, saft og frugt er virkelig noget der ødelægger emaljen....men sugerør når man skal drikke sodavand og så godt langt ind i munden med sugerøret.:) For tænderne ødelægges virkelig....desværre. Knus Eva..og ja, heldigt der ikke var mere...(L)[/citat] Ja hvordan var det nu... sugerøret helt ned i halsen ikk ;) *GG*...[/citat] Nemlig-griner- og så kan man slet ikke smage noget som helst, så kan man købe det billige...eller måske bare lade være...;):P[/citat] Ja så kunne man jo drikke vand i stedet for... lidt øv slet ikke at kunne smage det, men hvad pokker bare ens tænder ikke tager skade... Det er jo det vigtigste :)....[/citat] Helt enig...:)

Anmeld

27. september 2008

A.

Eva skriver:

agnieszka skriver:

åhhh elsker at gå tndlæge...
har dog ikke været der i lang tid da jeg var jo gravid osv og nu har jeg desværre ikke tid til det:(
jeg plejer heller ikke gå til tandlæge i DK..da det er lidt for dyrt

Ja, det koster, men det er bare rigtig gode penge at give ud...synes jeg..:)

ja men jeg gider så ikke bruge sååå mang penge når jeg kan gøre det ikke så dyrt

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

Eva skriver:

agnieszka skriver:

åhhh elsker at gå tndlæge...
har dog ikke været der i lang tid da jeg var jo gravid osv og nu har jeg desværre ikke tid til det:(
jeg plejer heller ikke gå til tandlæge i DK..da det er lidt for dyrt

Ja, det koster, men det er bare rigtig gode penge at give ud...synes jeg..:)

ja men jeg gider så ikke bruge sååå mang penge når jeg kan gøre det ikke så dyrt

Tid er penge....og det har jeg ikke lige til det...og ærligt, så er det ikke værd at tage langt væk for de småting jeg har fået lavet...:)
Me måske, hvis det var noget der kunne mærkes..
Knus

Anmeld

27. september 2008

Heidi.

Jeg går desværre kun i yderste nødstilfælde..
Jeg har kun haft et eneste hul, og det var for 1 år siden, og jeg ønsker ikke flere, jeg blev boret uden bedøvlese, føj for pokker det var klamt:(

Men jeg burde nok gå en gang mere om året end jeg gør..

Men FUCK,,, det er dyrt.

Anmeld

27. september 2008

lonemus

Åh, jeg eeeeeeeeelsker at komme til tandlægen, har altid gjort det :)
Jeg har også kun haft 2 små huller, så jeg er ikke blevet skræmt af noget :)

Jeg overholder altid mine tandlægebesøg, dvs. 2 gange om året. For mig er det meget vigtigt, og det føles bare så dejligt at få renset tænderne.
Begge mine forældre har desværre pardentose, hvilket jeg også er i højrisiko for at udvikle. Derfor vil jeg gerne have der bliver passet ekstra godt på mine tænder.

Lone

Anmeld

27. september 2008

fam.4xc

HADER tandlæger ligeså meget med GU undersøgelser!!

Og går der desværre kun nødtvunget og det er vist det gør ondt... altså i tanden ;)
Når jeg så har været der tænker jeg tit hvad piver du over det var da ik så slemt, men næste gang jeg har en tid blir den så igen aflyst...

Så nej desværre holder jeg ik mine tandlæge chek... men har dog været der mere end blot den ene gang jeg har fået lavet GU ;)

Anmeld

27. september 2008

MorCamilla

Jeg er også jævnligt til tandlægen. Er der gerne en gang om året til alm. tjek..
Jeg har parkentose, så bliver nød til at gå til tandlægen.. Selv om det ikke ligefrem er yndlingsbeskæftigelsen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.