[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f]
Har mega tandlægeskræk :'(
Var dog til tandlæge 1 gang i 2006 og 1 gang i 2007...
I 2006 havde jeg rigtig ondt i en visdoms tand i undermunden, og min kæbe gjorde så ondt så jeg ikke kunne åbne munden, men da jeg havde så kraftige smerter, satte jeg mig ned med telefonbogen dagen før påske og ringede til alle, men de kunne ikke tage mig fordi det var påske og de var fuldt booket alle sammen, da jeg ringede til den sidste i bogen, brød jeg sammen pga smerter, og hun gav mig en akut tid, jeg forklarede hende jeg led af tandlægeskræk, men hun sagde så at vi skulle bare tage det i mit tempo... Det viste sig, at min visdoms tand slet ikke var kommet helt ud, for den havde ikke plads, og så var min kæbe fyldt med betændelse pga af tanden... Så jeg fik en antibiotika tur på en uge, og så fik jeg opereret tanden ud og av av av... Men en lettelse da jeg ikke mere havde ondt i munden :) Året efter, ku jeg mærke der var røget en fli af på visdomstanden i overmunden, og der ringede jeg med det samme til hende og fik den revet ud...
Inden da, havde jeg ikke været til tandlægen siden 1999, og jeg havde 2 huller som skulle laves, jeg har en tid i januar 2008, hvor de nok skal laves...
Hov, det blev et lidt langt indlæg, men sagen er at jeg lider meget af tandlægeskræk, men hende jeg har nu, er bare den bedste for mig og holder mig i ørene med og komme derop, så det ikke kommer så vidt igen med smerter...
Knus Becky(H)[/citat]
Puha, lyder da ikke som de bedste oplevelser.:-o:(
jeg har også fået hevet en visdomstand ud...føj for den lede, der gik mange år før jeg kom til tandlæge igen.
Hende jeg var hos i går var også en ny en og der skifter jeg helt sikkert ikke....var så tryg og hun var så sød.:)
Knus og tak for dit svar...[/citat]
Ja det siger meget om man er tryg ved den pågældende... Jeg skifter helt sikkert heller ikke, for på trods af min lægeskræk, så kommer jeg stadig derop :)
Selvtak (H)
Knus Beck(H)
Anmeld