Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Pynten fra Lauras dåbskage den 7. marts 2010 er rigtig fin endnu...
Pynten fra Lauras dåbskage den 7. marts 2010 er rigtig fin endnu...
Er den det? Jamen så kan jeg måske godt gå igang i god tid..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver: Hvordan så når det skal tø op? For bliver det ikke vådt når det tør?
Hvordan så når det skal tø op?
For bliver det ikke vådt når det tør?
jeg har lagt det direkte på kagen uden at det bliver vådt. Så tøer det ikke engang op.
milopilo skriver: Men der står jo det ikke må lægge på køl.. altså fondant.. men omkring 16 grader..
Men der står jo det ikke må lægge på køl.. altså fondant.. men omkring 16 grader..
tja, jeg opbevarer nu altid mit i køleskab. Og det tager det da ikke skade af.
eirene skriver: jeg har lagt det direkte på kagen uden at det bliver vådt. Så tøer det ikke engang op.
Men før eller siden tør det vel? Altså måske hvis man har det stående på bordet lidt længe....
mariamiss6 skriver: Men før eller siden tør det vel? Altså måske hvis man har det stående på bordet lidt længe....
Muligvis. Jeg kan tage det med jeg har i fryseren på lørdag. Så kan vi jo se...
eirene skriver: Muligvis. Jeg kan tage det med jeg har i fryseren på lørdag. Så kan vi jo se...
hehe ja, så lader vi det bare stå på bordet i en lille evighed, så ser vi ad hehehehe....
mariamiss6 skriver: hehe ja, så lader vi det bare stå på bordet i en lille evighed, så ser vi ad hehehehe....
Præcis
milopilo skriver: Er den det? Jamen så kan jeg måske godt gå igang i god tid..
Ja, det burde være muligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128