Pynt - hvor lang tid inden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.862 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Den lykkelige

Jeg tænkte på hvor længe inden man kan lave pynt til en kage..? Hvis man lægger det i tæt lukket plastik bøtte?? I realiteten kunne man vel godt lave det når man har lyst.. for på pakken af fondanten står der den holder til 2012.. så kan man vel egentlig bare lave det når man vil? Selvom der er meget lang tid til det skal bruges??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

muzen

milopilo skriver:

Jeg tænkte på hvor længe inden man kan lave pynt til en kage..? Hvis man lægger det i tæt lukket plastik bøtte?? I realiteten kunne man vel godt lave det når man har lyst.. for på pakken af fondanten står der den holder til 2012.. så kan man vel egentlig bare lave det når man vil? Selvom der er meget lang tid til det skal bruges??

nu laver jeg pynt af MMF men jeg laver pynt en uge før jeg skal bruge det. da det så er gennemtørt og jeg slipper for at tingene knækker :-)

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

muzen skriver:

nu laver jeg pynt af MMF men jeg laver pynt en uge før jeg skal bruge det. da det så er gennemtørt og jeg slipper for at tingene knækker :-)

Ok.. men har bestilt sådan noget fondant på kagebutikken.dk.. så ved ikke om det er anderledes når nu det ikke er hjemmelavet mmf..? Tror du det?

Anmeld

11. februar 2011

muzen

milopilo skriver:

Ok.. men har bestilt sådan noget fondant på kagebutikken.dk.. så ved ikke om det er anderledes når nu det ikke er hjemmelavet mmf..? Tror du det?

nej det tror jeg faktisk ikke.

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

muzen skriver:

nej det tror jeg faktisk ikke.

Ok tak..

Anmeld

12. februar 2011

Dot D

Jeg laver tit pynt længe før, og jeg bruger fondant. Har feks noget der skal bruges i morgen, det er tre-fire uger siden det blev lavet, og det er rigtig fint endnu... Har det i en lukket bøtte

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

milopilo skriver:

Pynten fra Lauras dåbskage den 7. marts 2010 er rigtig fin endnu...

Anmeld

12. februar 2011

eirene

Det kan også sagtens lægges i fryseren. Der gemmer jeg noget af mit pynt.

Anmeld

12. februar 2011

mariamiss6

eirene skriver:

Hvordan så når det skal tø op?

For bliver det ikke vådt når det tør?

Anmeld

12. februar 2011

Den lykkelige

eirene skriver:

Men der står jo det ikke må lægge på køl.. altså fondant.. men omkring 16 grader..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.