pynt til orange kage HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Lullaby

tioyv skriver:

har lavet sådan en thekande

Hvordan i alverden har du lavet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

PernilleB

Dot D skriver:

Så er der lagt billeder ind, men ingen kande, kun en kop

hvor...???

Anmeld

13. februar 2011

Dot D

PernilleB skriver:

hvor...???

Nå ja, måske en idé at skrive det, hi hi. Kageklubben - overskrift: blomster, dåb, Handy Manny og "en kop kaffe"

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Dot D skriver:

Nå ja, måske en idé at skrive det, hi hi. Kageklubben - overskrift: blomster, dåb, Handy Manny og "en kop kaffe"

uhhh, pretty...

næsten det ejg tænkte på... jeg tænker gammel dags kaffekande med kræl hank og en gammelddags kop...

Anmeld

13. februar 2011

Dot D

PernilleB skriver:

uhhh, pretty...

næsten det ejg tænkte på... jeg tænker gammel dags kaffekande med kræl hank og en gammelddags kop...

Hvis du har sådan en gammel kop, så er det ret simpelt... Jeg tog en af ungernes legekopper og underkop dustede den indeni med Maizena, så beklædte jeg den indeni med fondant. Lod det tørre og vips, så havde jeg en kop Det samme med underkoppen, dustede med Maizena, stak en lidt større cirkel ud i fondant og lgde den på underkoppen, og trykkede den godt ned i alle kanter, lod den tørre og så var der også en underkop

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Dot D skriver:

Hvis du har sådan en gammel kop, så er det ret simpelt... Jeg tog en af ungernes legekopper og underkop dustede den indeni med Maizena, så beklædte jeg den indeni med fondant. Lod det tørre og vips, så havde jeg en kop Det samme med underkoppen, dustede med Maizena, stak en lidt større cirkel ud i fondant og lgde den på underkoppen, og trykkede den godt ned i alle kanter, lod den tørre og så var der også en underkop

cool... kan det blive helt tørt det der fondant..???

Anmeld

13. februar 2011

Dot D

PernilleB skriver:

cool... kan det blive helt tørt det der fondant..???

Jeps, knastørt, det tager bare noget tid, derfor laver jeg tit pynt i god tid.. De små sko på dåbskagen i dag er lavet for tre - fire uger siden Og de var næsten knastørre, meget tæt på

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Dot D skriver:

Jeps, knastørt, det tager bare noget tid, derfor laver jeg tit pynt i god tid.. De små sko på dåbskagen i dag er lavet for tre - fire uger siden Og de var næsten knastørre, meget tæt på

hmmm, cool..!!! skal nemlig prøve a lave min 1. kage med en dejlig veninde... til min mors fødselsdag her den 25. feb...

Anmeld

13. februar 2011

Dot D

PernilleB skriver:

hmmm, cool..!!! skal nemlig prøve a lave min 1. kage med en dejlig veninde... til min mors fødselsdag her den 25. feb...

rigtig god fornøjelse, det er sååå hyggeligt at lave kage, især med gode veninder....

Anmeld

13. februar 2011

PernilleB

Dot D skriver:

rigtig god fornøjelse, det er sååå hyggeligt at lave kage, især med gode veninder....

glæder mig osse rigtig meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.