Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil gerne lave en orange kage til min dejlig mors fødselsdag... og den skal være orange for det er hendes ynglings farve... men vil gerne finde på noget super lækkert pynt til den... hun samler på gamle the og kaffe kander.. er der nogle herinde der har lavet sådan en og vil sende mig et billede..???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleB skriver:
Har ikke lavet noget med kander på, men skal til at lave en med en kop og underkop (og noget strikketøj), ved ikke om det kan bruges, men der kommer billeder senere Det er den tredje kage i dag, så trængte lige til pause
Dot D skriver: Har ikke lavet noget med kander på, men skal til at lave en med en kop og underkop (og noget strikketøj), ved ikke om det kan bruges, men der kommer billeder senere Det er den tredje kage i dag, så trængte lige til pause
weeee..!!! det kunne nok godt bruges...
PernilleB skriver: weeee..!!! det kunne nok godt bruges...
Jeg skal nok se om billederne kan nå at komme ind i dag
Dot D skriver: Jeg skal nok se om billederne kan nå at komme ind i dag
oki...
PernilleB skriver: Jeg vil gerne lave en orange kage til min dejlig mors fødselsdag... og den skal være orange for det er hendes ynglings farve... men vil gerne finde på noget super lækkert pynt til den... hun samler på gamle the og kaffe kander.. er der nogle herinde der har lavet sådan en og vil sende mig et billede..???
har lavet sådan en thekande
tioyv skriver: har lavet sådan en thekande
neeeehhh , det skulle være en del mindre, og være på toppen a en alm kage...
Så er der lagt billeder ind, men ingen kande, kun en kop
Hvor er den godt lavet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128