Hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Skouboe

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

JustAnotherName

Friske børn og syge forældre er bare et DÅRLIGT match!!
Det er syge forældre og syge børn på samme tid i øvrigt også
.... Så vi kan vel gentligt bare konstatere, at det ALDRIG er passende, som forældre, at blive syge.

Sådan en ordning burde virkelig laves! Det er såååå hårdt, at skulle være noget for andre, når man ikke engang orker, at tage vare på sig selv.

RIGTIG GOD BEDRING!!

Herhjemme hoster pigerne uhyggelig meget. Bianca så meget, at det forstyrrer hendes nattesøvn meget. Og vi andre er også ømme i hals og ører igen nu  .....Og Celina hun har skam 38,4 feber IGEN nu 

UGHH, JEG HADER BARE SYGDOM I ALLE DETS AFSKYGNINGER !!!

Anmeld

12. februar 2011

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Vi kaster op.............hele familien har nu været ramt i over en uge, og det er næsten ikke til at holde ud mere.

Jeg måtte gå hjem fra en aftenvagt i går, da jeg simpelthen brækkede mig ud over gulvet på vores kontor. Heldigvis kunne nattevagten komme ind tidligere, så jeg kunne komme hjem.

Da jeg kom hjem, lå Jan og kastede op, og senere på natten begyndte Jonas også. De eneste der er ovenud friske.......................ja, gæt engang?? Ida og Anna er jo ovre deres mave-tur, så der er fart over feltet, og fis og ballade i øjnene. Puhhhh.....................der burde være en børnepasningsordning, når forældrene er syge.

Nå, men vi er holdt med at kaste op.....................nu er vi bare trætte og helt mørbankede.

Åh det er dog gyseligt. Der findes ikke noget værre end at skulle kaste op! Og selvfølgelig er pigerne megafriske, det er da klart! Og ja jeg kan kun være enig med dig i, at der burde være en pasningsordning, når forældrene er syge.

Jeg læste forresten dit indlæg forleden dag, med de helt vildt gode nyheder om Ida. Det er fantastisk læsning, at hun ikke har tage så meget skade, som det måske har været frygtet, det er jo helt vidunderligt! Og hvor er det godt at høre, at det går godt på jobbet, og at du er glad for at være der, og får ros for det gode arbejde du laver. Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at det er fuldtud fortjent. jeg ville have fuld tillid til dig som sygeplejerske, hvis det var mig, der var indlagt (det er det heldigvis ikke, hvis du forstår). Og Jonas er blevet rask, det er godt at høre, også selvom de ikke ved, hvad der var galt. Heldigvis er det overstået. Og så håber jeg meget, at det lykkeds jer at få erstatning for det der skete med Ida ved den vaccination, jeg krydser alt, hvad jeg kan og håber på det bedste, og så selvom en erstatning ikke kan gøre skaden god igen, så er det dog et plaster på såret om end et lille et af slagsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.