Hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

anna-jonas

Vi kaster op.............hele familien har nu været ramt i over en uge, og det er næsten ikke til at holde ud mere.

Jeg måtte gå hjem fra en aftenvagt i går, da jeg simpelthen brækkede mig ud over gulvet på vores kontor. Heldigvis kunne nattevagten komme ind tidligere, så jeg kunne komme hjem.

Da jeg kom hjem, lå Jan og kastede op, og senere på natten begyndte Jonas også. De eneste der er ovenud friske.......................ja, gæt engang?? Ida og Anna er jo ovre deres mave-tur, så der er fart over feltet, og fis og ballade i øjnene. Puhhhh.....................der burde være en børnepasningsordning, når forældrene er syge.

Nå, men vi er holdt med at kaste op.....................nu er vi bare trætte og helt mørbankede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

otlitrom

Øv, hvor surt! Det er altid noget I ikke kaster op mere! Jeg hader opkast!

Mon ikke det har været den kære omgangssyge der har ramt Jer? Synes der har været mange (inkl. mig selv) der har været turen igennem, den seneste måneds tid?

Har du fri i weekenden, så du forhåbentligt kan komme ovenpå igen?

Anmeld

11. februar 2011

anna-jonas

kitty skriver:

Øv, hvor surt! Det er altid noget I ikke kaster op mere! Jeg hader opkast!

Mon ikke det har været den kære omgangssyge der har ramt Jer? Synes der har været mange (inkl. mig selv) der har været turen igennem, den seneste måneds tid?

Har du fri i weekenden, så du forhåbentligt kan komme ovenpå igen?

Jeg har ferie..........................i 10 dage...................Wheeee!

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Jeg har ferie..........................i 10 dage...................Wheeee!

Hurraaaaa! Eller hvad man nu siger! Det er da SKØNT!

Anmeld

11. februar 2011

Klitgaard

Rigtig god bedring Her hos os var oskar ramt i sidste uge hvor han overbrækkede sin seng har aldrig set så meget bræk komme ud af så lille et menneske men så blev det heller ik til mere . i morges kom Emilie så styrtende ud af sit værelse og skulle bare på toilet med mega tynd mave hun var ikke andet end lige kommet ud fra toiletet igen så måtte hun ind igen denne gang for at brække sig det er ik blevet til mere bræk men stadig lidt tynd mave . Hader virkelig bare virkelig omgangssyge .

Anmeld

11. februar 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Vi kaster op.............hele familien har nu været ramt i over en uge, og det er næsten ikke til at holde ud mere.

Jeg måtte gå hjem fra en aftenvagt i går, da jeg simpelthen brækkede mig ud over gulvet på vores kontor. Heldigvis kunne nattevagten komme ind tidligere, så jeg kunne komme hjem.

Da jeg kom hjem, lå Jan og kastede op, og senere på natten begyndte Jonas også. De eneste der er ovenud friske.......................ja, gæt engang?? Ida og Anna er jo ovre deres mave-tur, så der er fart over feltet, og fis og ballade i øjnene. Puhhhh.....................der burde være en børnepasningsordning, når forældrene er syge.

Nå, men vi er holdt med at kaste op.....................nu er vi bare trætte og helt mørbankede.

Uhh kender godt det der, kan være vi skal lave en forening for voksne der kan passe børn hos syge forældre

God bedring med jer alle sammen, er ikke noget være end at kaste op når man er syg

Anmeld

11. februar 2011

Barbamama

Åh nej!!!! Det er der bare så mange der gør i øjeblikket. Vi har sendt to børn hjem fra fritter i dag der kastede op. Det er bare den værste syge altså!!!! RIGTIG RIGTIG god bedring!

Anmeld

11. februar 2011

TbCp

SUUUUUUKKKK!!!!

Der burde være en lov der sagde at forældre ikke kunne blive syge!

Rigtig god bedring til jer alle!

Anmeld

11. februar 2011

ooo

Puha, jeg kan slet ikke forstå at man kan være på, når man knækker sig. Jeg er ikke til en fløjtende fis når jeg hilser på den store telefon, og så at skulle passe to friske, små piger, det ville jeg have svært ved. Men sådan er det vel bare, når man bliver forældre.

Respekt jer for at kunne være mor og far samtidig med at I er syge.

Anmeld

11. februar 2011

Rosa

Ihh altså! Rigtig god bedring til jer, det der med opkast, det er noget rigtig møg!!! 

Håber I snart er friske igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.