Nogen der vil sælge en vikle, slynge eller bæresele billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. februar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Okay Ja, hvad ved sådan en nybagt mor som mig Ved du meget om bæredimser Anne? Har set den der kaola vikle den ser altså også ret god ud. Eller den der skildpadde (tror jeg den hedder). 

Nej det gør jeg faktisk ikke - jeg lavede bare et indlæg for nogle dage siden og bad om anbefalinger. Mumto3 som er slyngevejleder var så sød og brugte meget tid på at forklare om de forskellige ting jeg spurgte om, og jeg er nu sikker på jeg skal starte med koalaviklen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

AnneBJ

Du får lige et link til tråden så kan du se hvad folk skrev om både ringslyngen og koalaviklen 

Anmeld

11. februar 2011

CA

morethanperfect skriver:

Nåå , havde ik læst det hele , men dem må man altså gerne bruge .. Heh .. Ellers ville de ikke være på markedet eller ville vi havde hørt meget om dem

Jeg tror også godt man må bruge dem. Hvad jeg har hørt og læst mig frem til, så sidder baby sådan at han har alt vægt på nederste del af ryggen og sine ædlere dele. Når benene hænger så frit som de gør, kommer der endnu mere tyngde på nederste del af ryggen/hoften på baby. Så hvad jeg kan læse, må man ikke bruge den for lang tid, og jeg vil gerne have en jeg kan bruge meget i løbet af dagen. 

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jeg tror også godt man må bruge dem. Hvad jeg har hørt og læst mig frem til, så sidder baby sådan at han har alt vægt på nederste del af ryggen og sine ædlere dele. Når benene hænger så frit som de gør, kommer der endnu mere tyngde på nederste del af ryggen/hoften på baby. Så hvad jeg kan læse, må man ikke bruge den for lang tid, og jeg vil gerne have en jeg kan bruge meget i løbet af dagen. 

Også fordi helt små børns hoveder vejer så mange % af deres samlede kropsvægt. Når de så sidder så oprejst, så starter det helt oppe fra det (tunge) hovede, med at presse ned på rygsøjle, hofter, kønsdele osv.

Anmeld

11. februar 2011

ChatH

Carina87 skriver:

Er det ikke næsten samme princip som babybjørn sele? Har læst mig frem til at den ikke er god for babys ryg og drengenes ædlere dele. Ved ingenting om det selv...

det har jeg ikke hørt, vores har siddet i en cybex med baby indsats. der er også baby indsats i den jeg har så den er beregnet til mindre babyer

Anmeld

11. februar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Nej det gør jeg faktisk ikke - jeg lavede bare et indlæg for nogle dage siden og bad om anbefalinger. Mumto3 som er slyngevejleder var så sød og brugte meget tid på at forklare om de forskellige ting jeg spurgte om, og jeg er nu sikker på jeg skal starte med koalaviklen

Tak, den må jeg lige læse igennem så. Jeg synes altså også koalen virker ret god... Men det er svært at vide... Sjovt du også lige har spurgt til det

Anmeld

11. februar 2011

mth1987

Jeg har en cybex til salg. Men hvor meget er du villig til at bruge? Den har været brugt en gang og ligger i origanal emballagen

Anmeld

11. februar 2011

morethanperfect

Carina87 skriver:

Nåå på den måde Tror jeg skal lære og læse det hele inden jeg svarer

Anmeld

11. februar 2011

nicole

Carina87 skriver:

Jeg kender ikke rigtig ringslyngen, men er baby ikke meget krøllet i den? Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det ser ud som om de snart brækker enten nakke eller ryg når de ligger i den. De sidder ikke så oprejst gør de?

Krøllede sammen vil  jeg ikke sige babyen  ligger trygt ind til dig jeg brugte den da min dreng lige var født til omkring de 2 måneder da han havde kolik da hjælp den ... De kan også sidde op i den men først når de er noget ældre ,og man ved  hvordan den så skal bindes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.