Nogen der vil sælge en vikle, slynge eller bæresele billigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.090 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

CA

Jeg har en dejlig lille søn på 3 uger. Han er noget af et hængetræ. Det gør egentlig ikke noget, men jeg er øm i bagen af at sidde med ham og får jo ingenting udrettet, og jeg er ved at have noget så frygtelig ondt i arme og nakke at bære rundt på ham, så jeg må have noget at bære ham i, men hvad? Pengene er ikke kæmpe store lige nu, så hvis nogen ligger inde med en I vil sælge billigt er jeg meget interesseret. Har en babybjørn, men har hørt den ikke er god at bruge... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

ChatH

Carina87 skriver:

Jeg har en dejlig lille søn på 3 uger. Han er noget af et hængetræ. Det gør egentlig ikke noget, men jeg er øm i bagen af at sidde med ham og får jo ingenting udrettet, og jeg er ved at have noget så frygtelig ondt i arme og nakke at bære rundt på ham, så jeg må have noget at bære ham i, men hvad? Pengene er ikke kæmpe store lige nu, så hvis nogen ligger inde med en I vil sælge billigt er jeg meget interesseret. Har en babybjørn, men har hørt den ikke er god at bruge... 

jeg har en theodore bean bæresele til salg du kan få den for 70kr incl porto

Anmeld

11. februar 2011

nicole

jeg har en ring slyngel i brun med nogle elefanter på.Købte den af en der selv laver dem til 500 du kan købe den til 200  hvis det er..

Anmeld

11. februar 2011

CA

Chatarina skriver:

jeg har en theodore bean bæresele til salg du kan få den for 70kr incl porto

Er det ikke næsten samme princip som babybjørn sele? Har læst mig frem til at den ikke er god for babys ryg og drengenes ædlere dele. Ved ingenting om det selv...

Anmeld

11. februar 2011

CA

nicole skriver:

jeg har en ring slyngel i brun med nogle elefanter på.Købte den af en der selv laver dem til 500 du kan købe den til 200  hvis det er..

Jeg kender ikke rigtig ringslyngen, men er baby ikke meget krøllet i den? Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det ser ud som om de snart brækker enten nakke eller ryg når de ligger i den. De sidder ikke så oprejst gør de?

Anmeld

11. februar 2011

morethanperfect

Jeg har en babybjørn hvis det er ?? 

Anmeld

11. februar 2011

CA

morethanperfect skriver:

Jeg har en babybjørn hvis det er ?? 

He he... som jeg skriver har jeg selv en babybjørn

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jeg kender ikke rigtig ringslyngen, men er baby ikke meget krøllet i den? Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det ser ud som om de snart brækker enten nakke eller ryg når de ligger i den. De sidder ikke så oprejst gør de?

Ringslyngen skulle være rigtig god, fordi de netop ligger i "vuggestilling" - i babybjørn sidder de for oprejst, og det er der ikke mange babyer der kan lide... jeg ville helt sikkert vælge ringslyngen ud af de muligheder du har fået

Anmeld

11. februar 2011

morethanperfect

Carina87 skriver:

He he... som jeg skriver har jeg selv en babybjørn

Nåå , havde ik læst det hele , men dem må man altså gerne bruge .. Heh .. Ellers ville de ikke være på markedet eller ville vi havde hørt meget om dem

Anmeld

11. februar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Ringslyngen skulle være rigtig god, fordi de netop ligger i "vuggestilling" - i babybjørn sidder de for oprejst, og det er der ikke mange babyer der kan lide... jeg ville helt sikkert vælge ringslyngen ud af de muligheder du har fået

Okay Ja, hvad ved sådan en nybagt mor som mig Ved du meget om bæredimser Anne? Har set den der kaola vikle den ser altså også ret god ud. Eller den der skildpadde (tror jeg den hedder). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.