Anonym skriver:
Stod det til mig satte jeg aldrig mine ben der igen, men må have det vendt med manden og vil selvfølgelig respektere det han vælger. Men skal jeg være sammen med dem, bliver min datter aldrig sluppet af syne.....
I må vel sætte grænsen der, at I ser hans søskende, men lukker resten ude af jeres liv.
Somme tider bliver man nødt til at sætte et eksempel for at give andre styrke.
Og selvom det er din mands mor, så er der ingen undskyldning what so ever.
Hvis jeg fandt ud af sådan noget om min svigermor, så kom hun ALDRIG ind i varmen igen eller i nærhden af mit liv.
For mig ville det ikke handle om tilgivelse, men udelukkende om, at jeg ganske enkelt ikke vil have den slags mennesker i min sfære.
Jaja..det ER synd for hende, men hun er et voksent menneske med en hjerne, og kan hun ikke bruge den, så er det hendes problem.
Jeg synes godt du kan tillade dig over for din mand at sige, at du ikke vil have hende i dit og dit barns liv.
Måske den dag hun får ryddet op i sit eget liv og viser sig som et normalt tænkende menneske, men ikke før.
Jeg ved hvad jeg ville gøre, men derfor er det jo ikke sikkert det er rigtigt for dig.
Jeg ved bare, at mine børn er vigtigere end alt andet, og jeg ville ALDRIG gå på kompromis, hvad det angår, heller ikke i forholdet til min mand.

Kærligst
Sussie
Anmeld