Jeg står i den situation pt at min elskede mands far, er varetægtsfængslet for overgreb på hans 4 mindste søskende, 2 piger og 2 drenge & det har taget ufatteligt hårdt på os og min svigermor har hele vejen igennem kørt på at hun har så dårlig samvittighed og hun bebrejder sig selv, fordi det også foregik mens hun boede sammen med ham......
Men så idag finder jeg fandme ud af, at alle de rygter der har gået om hendes kæreste igennem snart 5år, om at han er dømt for blufærdigheds krænkelse og har svært ved at styre sig når han har drukket - er sande!!! Så jeg tog selvfølgelig tyren ved hornene og ringede til min svigermor, da jeg sku vide om det var rigtig.... For vil gøre alt for at beskytte min kærestes søskende og vores egen vidunderlige prinssesse....
& så siger hun fandme bare at det var rigtigt og at det troede hun da at hun havde sagt!!!?? Jeg er målløs og ved slet ikke hvad jeg skal sige..... Hvorfor helvede vælger hun at flytte sammen med sådan en mand, tænker hun slet ikke på hendes børn.....? Jeg har aldrig lyst til at tage derover med vores datter igen, men hvordan fanden gør jeg lige det her bedst!? Vil jo stadig gerne se min kærestes søskende og hvordan i al verden knækker jeg den for min kæreste??? 
Er grædefærdig, ved slet ikke hvad jeg skal stille op....
Anmeld