Sig mig engang, er jeg den eneste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Janni.

Nina sophia skriver:

jeg er i uge 28 om et par dage, og jeg har virkelig søvnbesvær, jeg lå feks i nat vågen fra kl 21.30 da vi gik i seng til kl 1.45 ca..
Jeg var så gal over ikke at kunne sove, jeg var hamrende træt og ukørt efter en meget træt-dag.. jeg er så træt hele tiden og vil bare kunne sove.. men nææ nej, jeg lå vågen til 1.45 ca og sov så et par timer og vågnede igen kl 4.. lå vågen i ca 30 min og sov så til kæresten stod op 5.15 og faldt først i søvn igen efter han var kørt kl 6.. men vågnede så igen kl 8.30 og måtte opgive og stod op.. Jeg har så meget uro i benene, som om der er edderkopper inden i benene??!! giver det mening??

Det giver meget stor mening. Også lidt alla den uro jeg føler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

NessaXenia

Buito skriver:

Det giver meget stor mening. Også lidt alla den uro jeg føler 

jeg var ved at blive vanvittig i nat, det var godt nok slemt idag..

man bliver siiindssyg

er der noget at gøre mod det der uro??

Anmeld

11. februar 2011

Janni.

1000 tak for jeres svar piger, det er næsten en glæde at jeg ikke er ene om det, misforstå mig nu ikke. 

Det er vores første barn vi venter, og i nat endte jeg med at kalde på kæresten for at putte ind til ham. Han blev sur og tvær og sagde det måtte være mig det var galt med. Det sårede mig helt vildt 

Så nu har han læst jeres svar igennem og undskylder mange gange for i nat. Han var godt nok ikke populær i nat, og hans humør gjorde det jo bare endnu sværere at falde i søvn 

DUMME HAM  Men han er nu tilgivet 

Tak igen piger

Anmeld

11. februar 2011

Janni.

Nina sophia skriver:

jeg var ved at blive vanvittig i nat, det var godt nok slemt idag..

man bliver siiindssyg

er der noget at gøre mod det der uro??

Jeg hæver fod enden, ind imellem hjælper det. Men det er langt fra 100 % sikkert desværre 

Anmeld

11. februar 2011

Sabina92

Jaaaa, hvor kender jeg det..

Jeg bager og gør rent om natten jeg har opgivet for længe siden, jeg skal jo intet nå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.