Så må jeg vist hellere præsentere mig selv i dette forum:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

peppimusen

Velkommen til

Jeg er også ny herinde, og igang med min anden IVF.

Vi fik æg sat op igår, så er pt. ruger Så vil krydse for os begge to at denne gang lykkes det

Mvh peppimusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

nielsen80

Putomanen skriver:

Jeg vil da også lige byde dig velkommen. Jeg er selv midt i en proces med at indse, at jeg nok også tilhører denne kategori, og det er ikke sjovt

Jeg håber, at du kan bruge denne gruppe. Den kan være en rigtig god støtte

Tak for velkomsten - det er mærkeligt det der med at acceptere man er i denne gruppe. Tror jeg ubevidst har tænkt, at det først var når man var ved ivf man egentlig var i behandling....fuldstændigt irrationelt og forkert - for vi har jo været igennemen række insemination og hjemmerul forsøg

Anmeld

12. februar 2011

nielsen80

peppimusen skriver:

Velkommen til

Jeg er også ny herinde, og igang med min anden IVF.

Vi fik æg sat op igår, så er pt. ruger Så vil krydse for os begge to at denne gang lykkes det

Mvh peppimusen

Jamen så velkommen til dig også Og som jeg skrev i dit indlæg håber jeg virkelig at det lykkes for jer denne gang. Håber jeg kan trække på din ivf viden, da det kun er det første forsøg vi er i gang med - og jeg er kun lige i gang med nedreguleringen.

Anmeld

12. februar 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Tak for velkomsten - det er mærkeligt det der med at acceptere man er i denne gruppe. Tror jeg ubevidst har tænkt, at det først var når man var ved ivf man egentlig var i behandling....fuldstændigt irrationelt og forkert - for vi har jo været igennemen række insemination og hjemmerul forsøg

Ja, det er en underlig måde, hjernen fungere på, men det er vel vores måde at "overleve" på. Så er det lidt nemmere at forholde os til alle de ting, der sker.

Vi er faktisk ikke startet i behandling endnu, pga. forskellige ting. Men hvis de ikke havde været der, var vi gået i gang med behandling i december eller januar måned. Og jeg er efterhånden ved at indse, at det nok ikke sker på den naturlige måde.

Jeg håber, at IVF er vejen frem for jer

Anmeld

12. februar 2011

peppimusen

Jamen spørg endelig løs, så skal jeg gøre mit bedste

Mvh p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.