Hej Tøser,
Ja som titlen siger, ville jeg lige præsentere mig, da jeg endnu ikke har været aktiv her - Har dog fulgt med anonymt på sidelinjen i et stykke tid. Tror i virkeligheden ikke jeg har ville indrømme over for mig selv, at vi virkelig stod i denne situation..
Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide i snart to år nu - og vi er netop påbegyndt det første ivf forsøg. Jeg har skrevet et anonymt indlæg vedr. en falsk positiv test - som var falsk da jeg nu har min menstruation. Jeg har været på suprecur i 1½ uge nu, og skal scannes på tirsdag for at finde ud af, om jeg kan starte på puregon. Er virkelig nervøs for det hele, har nok ligesom mange af jer denne der frygt der hedder - hvis nu det heller ikke kan lykkes med ivf/icsi hvad så...Men prøver at være positiv!
Men ville faktisk bare lige præsentere mig selv - er trods alt nok det mest høflige da jeg i lang tid har læst de fleste indlæg herinde
Og så ville jeg selvfølgelig sende et held og lykke til jer alle - håber virkelig det lykkes for os alle...og gerne snart!!!
Anmeld