Hvor er Beverly Hills blevet af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

AnneBJ

Ranarupta skriver:

*TUUUUUD* jeg blev virkelig skuffet, da det ikke kom!

Det var jo ikke færdigt... Håber, det kommer igen.

Kommer idag til sædvanlig tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

>>Carina<<

heidi30 skriver:

Jeg kan da ikke være den eneste som stadig ser genudsendelserne af Beverly Hills hver dag og undre mig over hvor det er blevet af?

det kommer da hver dag kl 16.15 :-)

Anmeld

11. februar 2011

Ranarupta

AnneBJ skriver:

Kommer idag til sædvanlig tid

Weeee! Tak

Anmeld

11. februar 2011

heidi30

Hmm, "Friends" 

Anmeld

11. februar 2011

Clisolka

heidi30 skriver:

Hmm, "Friends" 

Yes... Det var også mit første ord... Jeg vil HA min 90210-dosis i dag, det er jo dagens højdepunkt når man går herhjemme på barsel 

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Ja undskyld til dem jeg har villedt! Havde da håbet tvguide.dk var så opdateret så de havde sat det rigtige på programmet i dag... Jeg kiggede tekst tv, og det ser ud til 90210 holder pause... Og så nu hvor jeg endelig har fået barsel.. 

Anmeld

11. februar 2011

heidi30

AnneBJ skriver:

Ja undskyld til dem jeg har villedt! Havde da håbet tvguide.dk var så opdateret så de havde sat det rigtige på programmet i dag... Jeg kiggede tekst tv, og det ser ud til 90210 holder pause... Og så nu hvor jeg endelig har fået barsel.. 

Måske man skulle skrive til Tv2 og høre hvad søren meningen med galskaben er

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

heidi30 skriver:

Måske man skulle skrive til Tv2 og høre hvad søren meningen med galskaben er

Haha, ja, programchefen hedder Gitte Madsen, hun har en personlig emailadresse Har arbejdet på TV2, og ved at hun modtager sindsygt mange af sådanne mails

Anmeld

11. februar 2011

Josesmor

celkt skriver:

hehe...

forhåbentligt har de forlagt båndene og finder dem ikke før om laaaaaaang tid...  Og lad os så få noget bedre i stedet, hvad med at støve ally mcbeal af igen, det er længe siden jeg har set nogen sende den, eller hvad med noget nyt som sex in the city...

Ej, smag og behag..

Præcis

Troede da efterhånden alle havde set det nok gange. Jeg kan huske de viste beverly hills inden jeg havde lært at læse.., Så min barnepige læste højt for mig Hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.