Hvor er Beverly Hills blevet af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

heidi30

Jeg kan da ikke være den eneste som stadig ser genudsendelserne af Beverly Hills hver dag og undre mig over hvor det er blevet af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Dictes mor

Du er bestemt ikke den eneste, jeg satte mig ned til normal tid for at se det, og bum så var der friends istedet, og misforstå mig nu ikke, jeg elsker friends, men nu var det jo bare sådan, at jeg jo lige havde sat mig for at skulle se beverly hills

Anmeld

11. februar 2011

_-Kathrine-_

Jeg undrer mig også Det er jo slet slet ikke færdigt endnu

Anmeld

11. februar 2011

celkt

hehe...

forhåbentligt har de forlagt båndene og finder dem ikke før om laaaaaaang tid...  Og lad os så få noget bedre i stedet, hvad med at støve ally mcbeal af igen, det er længe siden jeg har set nogen sende den, eller hvad med noget nyt som sex in the city...

Ej, smag og behag..

Anmeld

11. februar 2011

heidi30

Dictes mor skriver:

Du er bestemt ikke den eneste, jeg satte mig ned til normal tid for at se det, og bum så var der friends istedet, og misforstå mig nu ikke, jeg elsker friends, men nu var det jo bare sådan, at jeg jo lige havde sat mig for at skulle se beverly hills

Præcis! 

Anmeld

11. februar 2011

heidi30

celkt skriver:

hehe...

forhåbentligt har de forlagt båndene og finder dem ikke før om laaaaaaang tid...  Og lad os så få noget bedre i stedet, hvad med at støve ally mcbeal af igen, det er længe siden jeg har set nogen sende den, eller hvad med noget nyt som sex in the city...

Ej, smag og behag..

Jamen Sex and the City ville da heller ikke være af vejen, men Beverly kan da ikke helt undværes 

Anmeld

11. februar 2011

samantha1986

Jeg tror at fordi de genudsender toppen af poppen, så kommer der ikke beverly hills. Men kan se det kommer igen i næste uge

Anmeld

11. februar 2011

heidi30

samantha1986 skriver:

Jeg tror at fordi de genudsender toppen af poppen, så kommer der ikke beverly hills. Men kan se det kommer igen i næste uge

Tak for info. Så er vi back to normal på mandag 

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Hvor er det godt det ikke kun er mig der er en sucker for beverly hills... Jeg synes jeg så i tvguiden at det kommer i dag - men tør ikke lige love noget... 

Anmeld

11. februar 2011

JustinsMoar

AnneBJ skriver:

Hvor er det godt det ikke kun er mig der er en sucker for beverly hills... Jeg synes jeg så i tvguiden at det kommer i dag - men tør ikke lige love noget... 

Nej desværre, der kommer Venner kl. 16.15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.