Ørebørn, når det løber fra drænene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

L-Mortil3

Tusind tak for alle jeres svar, jeg endte med at ringe derind alligevel.

De sagde, det måtte løbe i op til 3 dage, og hvis det stadig løb derefter skulle jeg komme ind og få nogen dråber, hvis han fik høj feber skulle vi dog søge læge, men han har det tip top.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Vidunderligeunger

svigermonsters lille Liiiiiaam 

husk nu og forkæl ham godt! ellers kommer jeg og gør det

Anmeld

16. maj 2011

christina1973

Hej.

Ved det er længe siden at dette har været oppe, men vil da lige skrive mine erfaringer.

Nanna har fået dræn 2 gange nu siden sep 2010. Hendes ører løber næsten hver dag. Tit er det bare snask (ligner snot, som lægen siger, det ER snot) andre gange er det mere adbad at se på og så lugter det.

Når det lugter så skal jeg skylle med 3 dele eddike, 7 dele vand (kogt og nedkølet til lunkten) Det er et vidunder middel.

Jeg har ringet både til lægen og øre lægen, de siger det samme "drænet er der til at lede snasket ud, så de virker som de skal"

Jeg er nu holdt op med at ringe, for hun er ikke plaget af det, og når det ikke plager hende, så tar jeg det som et tegn på at hun har det godt.

Selv hvis det lugter ringer jeg ikke, så skyller jeg, og det går væk efter 1 dag.

Lægen ville alligevel sige det samme, eller pumpe hende med penicelin, og DET har hun bare fået alt for meget allerede. Lægen siger "penicelin tar kun 2 dage af forløbet" 

Nå men håber alle øre har det godt og får en skøn sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.