Skal, skal ikke melde mig til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

KissMe

Omo... U-KISS...

Hvis det ikke var fordi jeg er 26 uger henne ville jeg helt klart selv melde mig til (isaer hvis det var Alexander).... Men nu bor jeg jo ogsaa i Seoul....

Haaber du finder ud af det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg forstår ingenting af det der?

Altså hvad går det ud på?

Skal du date en kinesisk stjerne eller hvad? og så forhåbentlig ende som hans kone, eller hvad er det for noget?

Nej nej... Det er "bare" en date med en af de to medlemmer af det koreanske band U-KISS, men daten er i Hong Kong....

Anmeld

11. februar 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

nej... Det er "bare" en date med en af de to medlemmer af det koreanske band U-KISS, men daten er i Hong Kong....

Okay, så altså, det ville du melde dig til for at få en "gratis" uges ferie i Hong Kong (i fald du vinder)....

Eller har du rent faktisk en interesse i det dersens band?

Ja og så altså bare lige for at slå det fast med syvtommer søm.... Jeg er fuldstændig ligeglad med HVORFOR du vil melde dig til det der program.... Jeg er absolut bare nysgerrig, og forstår klaphat

Så alt hvad der lyder som fordomme, slet det

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Okay, så altså, det ville du melde dig til for at få en "gratis" uges ferie i Hong Kong (i fald du vinder)....

Eller har du rent faktisk en interesse i det dersens band?

Ja og så altså bare lige for at slå det fast med syvtommer søm.... Jeg er fuldstændig ligeglad med HVORFOR du vil melde dig til det der program.... Jeg er absolut bare nysgerrig, og forstår klaphat

Så alt hvad der lyder som fordomme, slet det

Jeg er en KissMe (U-KISS' fanclub hedder KissMe) - og asien... så hvis jeg kunne få en dag i Hong Kong i selskab med et medlem fra U-KISS ville jeg få opfyldt to ønsker....

Anmeld

11. februar 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg er en KissMe (U-KISS' fanclub hedder KissMe) - og asien... så hvis jeg kunne få en dag i Hong Kong i selskab med et medlem fra U-KISS ville jeg få opfyldt to ønsker....

Aaaaaah på dén måde.... Jamen gu skal du da så melde dig til

Anmeld

11. februar 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Så faldt ti-øren her også

Afsted med dig! Meld dig da til det, og det er med det samme

Håber de vælger dig

Knus Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.