Skal, skal ikke melde mig til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har altid været glad for asien og nu har jeg set at jeg kan deltage i en "Star date" i Hong Kong...

Kan I hjælpe mig med jeres mening? Kan jeg tillade mig at sende tilmeldning afsted?

Jeg har en søn på tre og har talt med hans bio. far om at jeg evt. ville rejse til asien og tage 5 uger praktik, men nu overvejer jeg at sende en tilmeldning til "Star date" i stedet. Ud af alle tilmedningerne vil de udvælge 4-10 personer som "finalister" som skal til audition...

Håber I kan hjælpe mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg har altid været glad for asien og nu har jeg set at jeg kan deltage i en "Star date" i Hong Kong...

Kan I hjælpe mig med jeres mening? Kan jeg tillade mig at sende tilmeldning afsted?

Jeg har en søn på tre og har talt med hans bio. far om at jeg evt. ville rejse til asien og tage 5 uger praktik, men nu overvejer jeg at sende en tilmeldning til "Star date" i stedet. Ud af alle tilmedningerne vil de udvælge 4-10 personer som "finalister" som skal til audition...

Håber I kan hjælpe mig...

Altså er det et TV-program? I så fald synes jeg da du skal overveje hvordan du kan risikere at blive udstillet

Anmeld

10. februar 2011

LC

Jeg ville sende den ansøgning afsted med det samme.

Hvis din søn kan være hos bio far imens. og er sikker på at hvis du kommer så lang så skal der nok komme styr på det.

og din søn er 3, han kan godt forstå, hvis man fortæller ham at du skal ud og rejse men kommer tilbage om x antal uger. Måske har han ikke nogen tidsfornemmelse, men hvis han bare ved du er væk i noget tid, men kommer tilbage til ham.

Anmeld

10. februar 2011

Mi

Du beder om vores mening, så her får du min.

Nej, det syntes jeg ikke at du kan tillade dig overfor din søn. Det vil ikke være godt for ham at du er væk i flere uger,  han ville savne dig meget og ikke kunne forstå hvorfor det er mere vigtigt at være væk, som at være sammen med ham.Men hvis det var pga job, så kunne det jo være nødvendig. Men for at deltage i, hvad jeg går ud fra er et reality tv program  Det virker egoistisk

Marianne

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Du beder om vores mening, så her får du min.

Nej, det syntes jeg ikke at du kan tillade dig overfor din søn. Det vil ikke være godt for ham at du er væk i flere uger,  han ville savne dig meget og ikke kunne forstå hvorfor det er mere vigtigt at være væk, som at være sammen med ham.Men hvis det var pga job, så kunne det jo være nødvendig. Men for at deltage i, hvad jeg går ud fra er et reality tv program  Det virker egoistisk

Marianne

Det bliver kun en uges tid jeg skal være afsted hvis jeg skulle komme gennem nåleøjet....

Anmeld

11. februar 2011

KissMe

Kan du fortaelle mere om Star Date?....

Anmeld

11. februar 2011

Mi

Anonym skriver:

Det bliver kun en uges tid jeg skal være afsted hvis jeg skulle komme gennem nåleøjet....

Ja, det er da bedre end flere uger, og når barnet er ved faderen, så syntes jeg det er ok. Det er jo ikke anderledes, som hvis din søn skal på ferie hos sin far.

Men har du overvejet om du kan klare den modtagelse du vil få, hvis du kommer på tv. Du vil jo ikke kun få positive tilbagemeldinger.

Jeg ville ALDRIG tilmelde mig et sådant program.

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

KissMe skriver:

Kan du fortaelle mere om Star Date?....

Jeg er ikke så god til at fortælle, men du kan læse om den på http://www.arirang.co.kr/event/ukiss/ukiss.asp

Anmeld

11. februar 2011

LC

Vil ikke tage stilling til at du vil deltage i et tv program... tror det er der mange forskellige holdninger til, og det er ikke dem du ønsker.

Men hvis spørgsmålet er om du kan være væk i 1-2uger fra din 3årige søn - så helt klart ja... Hvis du overvejede 5 uger så må det da uden lige være bedre for din søn at det kun er et par uger...

og nå ja er nok typen der elsker at rejse, og synes at det skal der også være plads til selvom man har børn...

Anmeld

11. februar 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg er ikke så god til at fortælle, men du kan læse om den på http://www.arirang.co.kr/event/ukiss/ukiss.asp

Jeg forstår ingenting af det der?

Altså hvad går det ud på?

Skal du date en kinesisk stjerne eller hvad? og så forhåbentlig (?) ende som hans kone, eller hvad er det for noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.