Tit det er fædrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem ødelægger samværet for jeres børn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.196 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Anonym trådstarter

Og det er det også i mit tilfælde, hvor det er faren der ødelægger det hele med vores fælles barn, efter at vi er gået hver til sit. Og jeg sidder tit og tænke, hvad sker der i hovedet på de mænd, hvorfor fanden kan de ikke se, at det ikke er os mødre de straffer, men deres børn.

Men tænker også, der må også være tilfælde hvor det er moren, der er den dumme. Og kunne egentlig være sjovt at se, om det er tilfældet nogle gange.

Er du en af de tilfælde, eller kender du til et tilfælde hvor det er moren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Janni.

Undskyld mig - men hvad får du ud af at lave sådan en afstemning? 

Anmeld

10. februar 2011

Noneother

Her har daddy lige aflyst for 5. gang på 5 uger. dvs. 50% af gangene ca.

Jeg har ikke ladet det ha´nogen konsekvenser, da det jo så kun vil gå ud over min søn. Hvilket irriterer mig grænseløst da jeg ellers mener at gentagen dårlig opførsel bør ha´konsekvenser!

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Undskyld mig - men hvad får du ud af at lave sådan en afstemning? 

Får ikke noget ud af det personligt. Men man høre næsten kun om at det er fædrene. Og det tror jeg bare ikke altid det er

Anmeld

10. februar 2011

tinasmor

tror ikke man behøver en afstemning for at vide, at det både kan være far og mor der forsøger at ødelægge et godt samvær for barnet.

Anmeld

10. februar 2011

Diana...

tinasmor skriver:

tror ikke man behøver en afstemning for at vide, at det både kan være far og mor der forsøger at ødelægge et godt samvær for barnet.

Anmeld

10. februar 2011

twinboys

tinasmor skriver:

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Nok ik den eneste, der har lavet en afstemning der ikke giver mening for alle

Anmeld

10. februar 2011

wamse

Hmm jeg kan ikke svare på det på den måde, for faderen ødelægger ikke samvær, vi er bare ikke enige i, hvordan det skal foregå. Er det mon ikke dilemmaet de fleste gange.

Han mener jo at hans gør det på den rigtige måde, ligesom jeg mener min måde er det rigtige.

Jeg kaster aldrig skyld på ham når jeg taler med ham, jeg forsøger på at tonen holdes nobel overfor hinanden. Jeg kan godt brokke mig til andre over noget af det han gør, men gider ikke kaste skyld, for det fører ingen steder, og er på ingen måde fremmende for en god dialog.

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Hmm jeg kan ikke svare på det på den måde, for faderen ødelægger ikke samvær, vi er bare ikke enige i, hvordan det skal foregå. Er det mon ikke dilemmaet de fleste gange.

Han mener jo at hans gør det på den rigtige måde, ligesom jeg mener min måde er det rigtige.

Jeg kaster aldrig skyld på ham når jeg taler med ham, jeg forsøger på at tonen holdes nobel overfor hinanden. Jeg kan godt brokke mig til andre over noget af det han gør, men gider ikke kaste skyld, for det fører ingen steder, og er på ingen måde fremmende for en god dialog.

Det er rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.