Svigermor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Jeg vil tage en snak med hende!!!

Jah må jo nok hellere prøve igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

TTM

Anonym skriver:

Nej det er også en af de ting jeg er mest vred over!! Forstå ikke hvordan hun overhovedet kan tro det er okay at sige sådan ..

Mon ikke hun tror det er okay, fordi hun hver gang får sin vilje? Og hvis det hjælper at hun tuder, jamen så gør hun jo bare det...

Sæt hårdt mod hårdt, og tuder hun, jamen så sig at det hjælper intet.

Hvor gammel er hun?!? 5 år?
Hun lyder som en lille snottøs som altid har fået sin vilje. Og det fortsætter hun med INDTIL i stopper hende og siger det ikke er en acceptabel opførelse!

Helt ærligt, hun skal stoppes. Og det kan ikke gøres hurtigt nok. så må din mand/kæreste ringe til hende og fortælle at det er JERES dåb, ikke hendes.

Og hvis hun mener hun er IHH så god til rengøring, jamen så lad hende tro det. Men stop hendes adgang til jeres lejlighed så snart i er færdige med og flytte og din mor og dig gør rent!

Jeg var personligt blevet rasende hvis det var min mor som var blevet talt om, og jeg havde nok været bedøvende ligeglad med at hun gik ud på WC og tudede...

Anmeld

10. februar 2011

XXSS

Anonym skriver:

Han prøver at forklare hende tingene stille og roligt, men jah så skynder hun sig at gå ud på badeværelset og låse døren og græde.. Og så kommer snakken aldrig rigtig videre

Hvis hun ikke forstår det næste gang din mand klemmer balderne sammen og tager en alvors snak med hende, så ville jeg simpelthen melde klart ud, at I så har brug for en pause fra hende, da I gider at bruge tid på at høre eller se på, at hun sidder der og bliver skide børnefornærmet!

Min svigerfar har også tendens til at blive skide børnefornærmet og så får han altså den kolde skulder - vi gider simpelthen ikke at finde os i det længere.

Og at hun sidder og hyler beviser jo også lidt om, at hun har nogle problemer hun måske skulle få redt ud før hun kommer til jer! Igen jeg kan kun sige, det bliver MEGET værre, hvis ikke i får redt det ud før baby kommer - til al skræk og advarsel!

I må simpelthen være konkrete og hårde og give hende nogle valgmuligheder, såsom opfør dig ordentlig eller gå din vej! Ellers tror jeg ikke, at hun fatter det - og prøv at forklare hende, at hun ikke skal disse andre på sin vej, for det vil i ikke høre på.

Anmeld

10. februar 2011

XXSS

Og jow jeg ved hvor svært det er når det er familie! men nogle gange bliver man nødt til at tænke på sig selv og handle ud fra det.

Anmeld

10. februar 2011

Melbek

Så må folk kalde mig en kold skid, men jeg havde ladet hende græde alt det hun ville, men jeg skulle nok komme ud med min mening. Om så jeg skal råbe det til hende gennem toiletdøren!

Hun har slet slet ikke noget at skulle have sagt om jeres "bedskidte" hjem. Hun kan få en klud og gøre badeværeslet rent, mens hun alligevel er der ude og tude. -Det kan da være det kan gøre hende glad igen så

Ang. barnedåb. Mine forældre er meget traditionstro og da jeg fortalte, at vi ikke vil have Sarah døbt, blev de meget stille og derefter brød fanden ud. Men vi stod fast og det endte med at blive en rigtig dejlig dag, med glade bedsteforældre

Håber du får lidt mod og får fortalt dine følelser omkring det hele, til hende. Som en allerede har skrevet, så bliver det meget værre, når baby først er kommet til verdenen. Jeg har stadig mine "opgør" med min egen og svigerfamilien, men jeg står fast og min kæreste er enig med mig og en stor støtte.

Anmeld

10. februar 2011

TbCp

OH MY GOD!!!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, har da aldrig hørt noget lign.
Der er da vist en svigermor der trænger til at blive sat godt og grundigt på plads! Så må hun sgu gå ud og tude bagefter!

Anmeld

10. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Man kan sige hvad man vil, men det der show hun sætter for dagen er sgu simpelthen bare ikke i orden!!! Hun er nød til og blive sat på plads..

Min x-kærestes mor som jeg nåede og kende i mange år er en kvinde man kunne lære af!! Hun er dejlig.. Jeg husker ikke at "hun har givet problemer", nok mere den anden vej.. Ups..

Nok om det/mig.. Jeg synes simpelthen du skal lade hende græde, og iøvrigt er det ikke dig der skal tage snakken med hende, men din mand!! Det er han mor, og hvis hun vil tude må det være det hun gør..

Anmeld

10. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Hej piger.

vi har lige haft besøg af min svigermor i 3 dage. Og det er de værste 3 dage jeg har oplevet(siden sidst hun ar her)

Hun er simpelthen bare rigtig træls..! Jeg havde lige gjort hovedrent dagen før hun kom, men alligevel da hun kommer går hun med det samme igang med at gøre rent, fordi som hun siger: "Unge mennesker kan ikke finde ud af at gøre rent"

Argh bliver så arrig bare af at tænke på det..

om aftenen da min kæreste var kommet hjem fra arbejde sad vi og snakkede barnedåb og vi fortalte hende hvordan vi havde tænkt det skulle foregå. Pludselig hæver hun stemmen og begynder at sige at sådan gør man ikke! Jeg havde nogle papire til at ligge på bordet hvor de forskellige ting stod på, dem tog hun og stregede over men en tus, og skrev så hvordan barnedåben skulle være!

Hele tiden og så igen retter hun på os, specielt på mig! 

vi skal flytte her til April, hvor min mor så har tilbudt at hjælpe med rengøringen af den gamle lejlighed fordi jeg er gravid, hvilket vi selvfølgelig har takket ja til. Det fortæller vi så min svigermor! "Det kan ikke lade sig gøre at det er din mor der skal hjælpe, for hun hjalp sidste gang i skulle flytte og det var i hvert fald ikke en ordentlig rengøring. Jeg måtte jo lave det hele om!" det var ordret hvad hun sagde!!

Jeg er simpelthen rasende på hende!! Og hvis man siger fra overfor hende sætter hun sig ud på badeværelset og græder!!!

Ville egentlig ikke noget med dette brev.. skulle bare lige ud med mine frustrationer. Er ano fordi en del familie har profil herinde.

Øv... op med humøret, selvom det nok er lidt svært

kan godt forstå dig, men tænker om i ikke kan sige fra overfor hende. Sådan sætte kosten for døren eller hvordan ordsproget liiiige lyder

Anmeld

10. februar 2011

TbCp

Anonym skriver:

Han prøver at forklare hende tingene stille og roligt, men jah så skynder hun sig at gå ud på badeværelset og låse døren og græde.. Og så kommer snakken aldrig rigtig videre

Så må han jo råbe igennem toiletdøren ud til hende...

Ajj jeg synes godt nok hun opfører sig som et lille pattebarn! Jeg ville simpelthen ikke finde mig i det!

Anmeld

10. februar 2011

TinaPina

Ej helt ærligt!?!

Hvorfor bliver det kvindemenneske overhovedet inviteret ind i JERES hjem, når hun tydleigvis ikke respekterer hverken dig eller hendes søn?? Det forstår jeg simpelthen ikke.

I er da voksne mennesker! SÅ få sagt fra og forklar hende at hun pænt kan holde sin mening for sig selv, eller helt holde sig væk.

Jeg synes det er virkelig mærkeligt, at din mand ikke har sagt fra overfor hende. Svigermor havde altså ikke fået lov til at tale sådan til mig, uden at min kæreste havde reageret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.